23 Mart 2017 Perşembe

Callie's Picks Geldi!

Merhabalar :)
Bu ara yoğun olduğum için Callie'nin geldiğini yeni gördüm.
Yine de haberini yapmak istedim.
2 kattan oluşan mağazada sizlerde fark etmişsinizdir ki
çok yaratıcı ve farklı ürünler var!
Yine de sevindiğim bir nokta var ki
içlerinde önceden almak istediğim ama
 bazaarda bulamadığım ürünler de var.
Gelelim fiyatlara :)
7-36 sd arası ve 5 adet sc ürün bulunuyor.
Sc ürünleri cidden beğendim.
Hatta öyle ki bazı sd ürünlerden çok daha hoş geldi gözüme.
Onun dışında bazı ürünler fiyatını hak ederken bazıları tuzlu olmuş gibime geldi.

Peki sizler bu serideki ürünler ve fiyatları
hakkında ne düşünüyorsunuz?
Yorumlarınızı bekliyorum :)
İyi oyunlar :*



1 yorum:

  1. Ohaaaa buharetttin buharetttinna DEHŞET-ÜL VAHŞET DERECESİNDE GÜZEL BİR KOLEKSİYON BEN O KIRMIZI CEKETİ ALİCAKTIM BAZARDAN AMA ÇOK PAHALIYA İNANMIYORUM YA SÜPER Bİ KOLEKSİYON ����������������

    YanıtlaSil