23 Mart 2017 Perşembe

İçimizden Biri ''Elisaberfin3''


Herkese Merhaba!
İçimizden Biri'nde bu haftanın ikinici konuğu Elisaberfin3 oldu.


+ Öncelikle biraz kendinizden bahseder misiniz?
- Merhabalar benim adım Nur 23 yaşındayım üniiversite mezunu bir sağlıkçıyım :)

+ Kaç yıldır Stardoll oyuyorsunuz ve nasıl başladınız?
- 6 yıldır stardoll oynuyorum, 2011 yılında kız kardeşimin zorlamasıyla başlamıştım şimdi hala her gün hesabımı kontrol ediyorum çünkü bir parçam oldu kaç senedir emek verdiğiniz bir şey bırakamıyorsunuz kolay kolay.

+ Stardoll size ne ifade ediyor?
- Stardoll bi başka bağlamıştı kendine beni onun dışında hiç oyun oynamadım diyebilirim. Bir kızın oyunda isteyebileceği her şey mevcut.

+ Blogumuzu ne sıklıkla takip ediyorsunuz?
- Stardolla girmeden önce bloğunuza giriyorum desem?

+ Blogumuzda nasıl etkinlikler görmek istersiniz?
- Bloğun daha aktif olmasını isterim mesela bu yaptığımız söyleşi çok güzel, yine yarışmalar yapılabilir stardollun yaptığı gibi. Yapıyorsunuz da zaten :)

+ Ne tür yarışmalardan hoşlanırsınız veya aklınızda olan bir yarışma fikri var mı?
- Tasarım yarışması olsa hoşuma gider çünkü yeteneği olan kişiler burada bile kendini gösterme fırsatı buluyor.

+ Stardoll'un en sevdiğiniz mağazaları hangileri?
- En sevdiğim mağazalar LE, ANTIDOTE, SBC, DIOR

+ Son olarak yazarlarımıza ve takipçilerimize söylemek istediğiniz bir şey var mı?
- Herkese iyi oyunlar dilerim :)

Bu da Elisaberfin3'ün blogumuz için yaptığı kombin.


Kendisinie teşekkür ediyoruz.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder