30 Mart 2017 Perşembe

İçimizden Biri "esmergold123"

Merhaba canlar :)
Son zamanlarda yoğun olduğum için geçen hafta
İçimizden Biri etkinliğini yazarımız Görkem devam ettirdi.
Kendisine tekrardan çok teşekkür ediyorum.
Bu sefer röportaj yaptığımız kişi
esmergold123 oldu.
Kendisine yaptığımız röportaj ve kombini için teşekkür ediyorum.

+ Öncelikle biraz kendinizden bahseder misiniz?
- Merhaba Ben Miray 18 Yaşındayım.Sağlık Öğrencisiyim.
+ Kaç yıldır Stardoll oyuyorsunuz ve nasıl başladınız?
- Hesabımın açılışı 2013 ancak son 2 senedir aktif şekilde oyundayım.
+ Stardoll size ne ifade ediyor? 
Gerçek hayattada giyinmeyi,değişik parçalar bulmayı çok severim.Stardollda bunu göstermeye çalışıyorum.Gösterdimde sayılır.
+ Blogumuzu ne sıklıkla takip ediyorsunuz?
- Bloğunuza her gün düzenli olarak bakıyorum.Ne gelecek veya önerilerinize.

+ Blogumuzda nasıl etkinlikler görmek istersiniz?
- Bloğunuzda eksik olduğunu düşünmüyorum.Her yönden uygulama var.
+ Ne tür yarışmalardan hoşlanırsınız veya aklınızda olan bir yarışma fikri var mı?
- Tarzımı ön plana çıkarmak için tasarımdan daha çok kombin ile ilgili yarışmalar hoşuma gidiyor.
+ Stardollun en sevdiğiniz mağazaları hangileri?
- Mağazalar konusunda geniş düşünüyorum.LE veya Antidote diyemem.Gidip VINYL mağazasından da fazlasıyla ürün beğenip alıyorum.

+ Son olarak yazarlarımıza ve takipçilerimize söylemek istediğiniz bir şey var mı?
- Yazarlarımızın yazılarını ve üsluplarını beğeniyorum.Takip edilmesi gereken bir blog çokça yararlandığım öneri oldu.Sizleri Seviyorum.

Kendisinin yapmış olduğu kombin ise bu şekilde;
Miray'a oyun hayatında başarılar dilerim :)
Eğer sizlerde etkinliğimize katılmak isterseniz
Ufak Hatırlatma:Katılımcılar bilgisayar üzerinden programla
seçiliyor.
Bu nedenle torpil söz konusu değildir!
Bir sonraki İçimizden Birinde görüşene kadar
sağlıcakla kalın :*

2 yorum:

  1. Kombinim şahane başlasın artık

    YanıtlaSil
  2. haftanın ss hediyesi yeni vinly den

    YanıtlaSil