2 Mart 2017 Perşembe

İçimizden Biri 'MissEsili'

Merhabalar canlar :)
İçimizden Biri 2017 son hızıyla devam ediyor.
Bu haftanın son konuğu MissEsili oldu.
Bakalım bu seferki konuğumuz kimmiş?
Biraz tanıyalım :)

+ Öncelikle biraz kendinizden bahseder misiniz? 
- İsmim Arzu Azerbaycanlıyım, Baküde yaşıyorum ,yaşım 14.
+ Kaç yıldır stardoll oynuyorsunuz?
2,5 yıldır oynuyorum.
+ Stardoll ile ilgili söylemek istedikleriniz nelerdir?
- Stardolla aslında tesadüfle başladım çok sevdim zaten böyle oyun istiyordum varmış önüme önüme çıktı :)
+ Blogumuzu takip ediyor musunuz?
- Tabiki de her zaman çok seviyorum blogu tam olarak 1 yıldır stardolldan önce blogunuza giriyorum.
+ Blogumuzda neler görmek istersiniz?
- Aslında her şey var ama farklı fikirler makyaj önerileri de isterim. :))

Bakalım Azerbaycanlı konuğumuz sizlere nasıl bir kombin hazırlamış :)
Kombini ve röportaj için Arzu'ya teşekkür ederim :)
Sizlerde etkinliğimize katılmak istiyorsanız 
Kim bilir belki haftaya röportaj yapacağım 2 şanslı kişiden
biri siz olursunuz :)
Sağlıcakla kalın:*


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder