20 Mart 2017 Pazartesi

İçimizden Biri ''prensesselcen1''!

Herkese Merhaba!
İçimizden Biri'nde bu haftanın ilk konuğu prensesselcen1 oldu.



Kullanıcının odalarını beğendiğim için röportajın yanına suitinden kareler de ekleyeceğim.
Hemen röportaja geçelim.
 ---
+ Merhaba, öncelikle biraz kendinizden bahseder misiniz?
- İsmim Selcen :) 23 yaşındayım :) Çocuk Gelişimciyim.


+ Kaç yıldır Stardoll oynuyorsunuz ve nasıl başladınız?
- Yaklaşık 4 sene oldu. İnternette ödev araştırırken Stardoll'un reklamını gördüm ve öyle başlamış oldum. Hala bırakamadım :)
---
+ Stardoll sizin için ne ifade ediyor?
- Stardoll benim için moda ve arkadaşlık demek :)


+ Blogumuzu takip ediyor musunuz?
- Blogunuzu düzenli olarak takip ediyorum :)


+ Blogumuzda nasıl etkinlikler görmek istersiniz?
- İstediğim her şey var, sadece daha çok etkinlik yapabilirsiniz :)
---
+ Stardoll'un en sevdiğiniz mağazaları hangileri?
- Ben sınırlı sayıda olan mağazaları tercih ediyorum LE , SAP, YOUNG HOLLYWOOD ve ANTİDOTE gibi.


+ Son olarak yazarlarımıza ve takipçilerimize söylemek istediğiniz bir şey var mı?
- Ne söyleyebilirim ki, bu blog için verdiğiniz emek için teşekkür ederim :) Eğer bir yardıma ihtiyacınız olursa bana ulaşmanız yeterli :) herkese mutlu ve huzurlu günler dilerim :)

Bu da prensesselcen1'in blogumuz için yaptığı kombini!


Bir sonraki İçimizden Biri'nde görüşmek üzere!


2 yorum:

  1. Kombinim şahane ne zaman başlıyor

    YanıtlaSil
  2. Haftaya başlıyor canım :))

    YanıtlaSil