6 Mart 2017 Pazartesi

İçimizden Biri 'sd_and_sd'

Herkese merhaba :)
Yeni bir haftaya girdik.
Bu hafta İçimizden Biri konuğumuz sd_and_sd oldu.
Kendisiyle yaptığım kısa röportaj;

+ Öncelikle biraz kendinizden bahseder misiniz?
- Ben Mina lise 4 öğrencisiyim 17 yaşındayım.
+ Kaç yıldır stardoll oynuyorsunuz?
3 yıldır stardoll oynuyorum başka hesaplarım da var.
+ Stardoll ile ilgili söylemek istedikleriniz nelerdir?
- Hatalar olmasa ve normal üyelere daha fazla ilgi gösterilse daha iyi olacak. Onun dışında çok güzel bir oyun.
+ Blogumuzu takip ediyor musunuz?
- Elbette her gün bakıyorum. Çok kaliteli bir blog.
+ Blogumuzda neler görmek istersiniz?
- Daha fazla çekiliş ve bedava çok iyi olurdu. Bir de aşkın melodisi :D

Kendisinin hazırladığı kombin ise şöyle;

Kendisine yaptığımız röportaj için teşekkür ederim :)
Sizlerde etkinliğimize katılmak istiyorsanız
Güzel bir hafta geçirmeniz dileğiyle:*


20 yorum:

  1. giysilerin hepsi neredeyse bedava bir ayakkabı var parayla. Ve bazılarını alamdım süresi de geçti. bu kombini nasıl yapabilirim hazer224 ve sd_and_sd

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bedavaları alıp almaman konusunda bir şey yapamam. Süresi geçtiyse alamazsın. Ama benzer ürünler var onları kullanabilirsin. Hem ben bu kombini kopyalamanız için değil. İlham almanız için yaptım. Hem bence sen daha iyisini yapabilirsin.

      Sil
    2. Cevap verdiğin için teşekkürler öyle yapacağım. :)

      Sil
  2. kombin fena değil ama çok kısa ve kaçamak cevaplar vermişsin. Bence biraz daha kendinden bahsedebilirdin. Etkinliğin amacı bu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek istediğini anlamadım. Biraz acelem vardı. Bu yüzden fazla yazamadım ama çokta kısa ve kaçamak olduğunu düşünmüyorum. Daha fazla kendimden bahsedebilirdim derken ben sorulara cevap verdim daha fazlasına değil tutup ta hayatımın en ince detayına kadar anlatamazdım. Ne sordularsa onu yazdım. Bu yüzden görüşüne katılmıyorum

      Sil
  3. Bence kombin güzel olmuş. Ama saçını değiştirsen güzel olabilir pek yakışmamış. (Bu arada sana bir sorum olacak kaç hesabın var :D)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım sayı olarak inan bende bilmiyorum genelde sd çekilişleri için açıyorum hesapları saç için bir şey söyleyemem çünkü hesap bana ait değil..

      Sil
    2. Bana soruyorsan (ben sd_and_sd) yorumun öiçin teşekkürler. Kombinimi beğendiğin için teşekkür ederim. Saçımı ise değiştirdim. Ve 10 tane fake olmayan hesabım var

      Sil
    3. wow 10 mu? Hepsiyle ilgilenmek vb. zor olmuyor mu? Çokmuş...

      Sil
  4. güzelmiş. Ben beğendim açıkçası. Ama o saç hiç yakışmamış. Kusura bakma ama biraz daha güzel saçlar tak. Çok yapmacık duruyor......

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım hesap benim değil her hafta farklı kişilerin kombinleri yer alıyor etkinlikte..

      Sil
    2. yorumun için teşekkürler saçı değiştirdim tatlım

      Sil
  5. Ayy ben de aşkın melodisini çok özledim yeni sezon finali yaptı ama en sevdiğim stardoll dizisi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende çok seviyorum...

      Sil
    2. yaaa... Aşkın melodisi yeniden başlasın. En sevdiğim stardoll dizisi ama sanırım final yaptı...

      Sil
  6. Aşkın melodisi bitti mi acaba? Öyle söylentiler var da. Yoksa sezon finali mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır bitmedi. Sezon finali oldu yeniden başlayacak.

      Sil
  7. Kombini hiç beğenmedim kb ama renk uyumu vb. yakalayamamışsın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. peki. Yorumun için teşekkürler.

      Sil
    2. önemli değil :)

      Sil