9 Mart 2017 Perşembe

İçimizden Biri 'starr2005'

Merhaba canlarım :)
Haftanın son konuğu benimde yakından tanıdığım
starr2005 oldu.
Kendisi gerçekten çok samimi birisi.
Açıkçası tanışıklığımız blogda ilk 
yazmaya başladığım günlere dayanıyor.
Şimdi birazda sizler tanıyın kendisini :)

+ Öncelikle biraz kendinizden bahseder misiniz?
Adım Melek, 16 yaşındayım, lise 2'ye gidiyorum.
+ Kaç yıldır stardoll oynuyorsunuz?
2 senedir oynuyorum.
+ Stardoll ile ilgili söylemek istedikleriniz nelerdir?
Stardoll Türkiye'nin en iyi sosyal platformu fakat son zamanlarda artık üyelerle pek fazla ilgilenilmiyor bu durum bence eskisine dönmeli, yoksa üyeler gittikçe azalacak.
+ Blogumuzu takip ediyor musunuz?
- Tabiki de takip ediyorum. Özelikle Sema abla en çok senin yazıların benim hoşuma gidiyor.
+ Blogumuzda neler görmek istersiniz?
Bloga yeterince özeni Yeliz abla zaten gösteriyor. Özellikle kapak fotoğraflarına bayılıyorum. Yalnızca üyelerle ilgili aktiviteler artmalı ve yarışmalar daha artmalı. Röportaj için çok teşekkürler Sema ablacım.

Ben de bu güzel röportaj için teşekkür ederim :)

Bakalım Melek nasıl bir kombin hazırlamış sizler için..
Ben kombini beğendim peki sizler nasıl buldunuz?
Çanta ve ayakkabıyı mağazadan bulabilirsiniz.
Elbise satıştan kalktı fakat bazaardan bulabilir
ya da benzer bir ürün kullanabilirsiniz :)
Sizlerde İçimizden Biri etkinliğine katılmak isterseniz
Hepinize iyi oyunlar canlarım :*



4 yorum:

  1. sanki biraz torpil sezdim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Torpil kesinlikle yok kendisi çekilişte çıktı ve çekilişlerimizi de programdan yapıyoruz :)Ayrıca beni blogda takip eden herkesle yakınlık kuruyorum yani bir tek bu kişi değil :)

      Sil
    2. Yazarlar bloğu takip eden kullanıcılarla yakın olabiliyor. Veya arkadaş olabiliyor ama bu torpille ilgili değil sadece tanıdığı kişilerden birisi çıkmış.

      Sil
    3. şüphesiz ;)

      Sil