24 Mart 2017 Cuma

LE Geldi!! - Yine Hüsran..

LE Geldi!!
Haftalardır beklenen LE koleksiyonu mağazada yerini aldı.
İnsanlar kapışmaya başladı ama şahsi fikrim beklenene DEĞMEDİ..
Her zaman 4 sayfa olarak gelen koleksiyonlar 2 sayfaya düşmüş.
Birkaç tane alınması gereken dışında normal ürünlerden oluşuyor.
Erkek ürünleri yok.
Sanki aceleye gelmiş gibi..

Fakat oda stillerini çok beğendim.
Ve en büyük artı ise Stardoll bu sefer hızlı davrandı ve ürünleri bitmeden mağazaya getirdi.
Normalde daha mağazaya düşmeden kapılır biterlerdi. Geç gelirdi yani.
Sizce nasıl ürünler? Aldınız mı?

Ayrıca artık klasik hale gelen %15 Extra Stardolar kampanyası yine başladı.
Bu hafta sonu için geçerli.
Her paket alımında %15 hediye geliyor sd :) 

6 yorum:

  1. ben beğendim genel olarak, 11 parça ürün aldım. sıfırlardayım şuan :D

    YanıtlaSil
  2. İkinci interioru çok beğendim

    YanıtlaSil
  3. ceket hariç tüm beğendiklerimi aldım :D 150 sd olan ceketi alamadım ne yazık ki 10 parça aldım chokerı vetementsi çok beğendim

    YanıtlaSil
  4. Yani şu olay saçma. 5 saat aralıksız bekledim. Ve erkek dollar için bir adet ürün gelmedi. Yani bizde oynuyoruz bu oyunu ve yaptıkları gerçekten saçmalık. bok yesinler.

    YanıtlaSil
  5. charm bana gelmedi ??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana Charm ve büyük bir kolye geldi fakat aldığım bir ürünün arka parçası gelmedi. Stardoll'a mesaj attım cevap bekliyorum hala. Sende at.

      Sil