31 Mart 2017 Cuma

Limited Edition Inspired'leri !


Herkese Merhaba!

Ben Doruk,
Uzun zamandan beri burada değildim ama artık geri döndüm. 
Hiç ayrılmayız diye umuyorum.

Bugün daha önceden de yaptığım Limited Edition 'a gelen ürünlerin gerçek hallerini ve markalarını sizinle paylaşacağım.


-1-

Ayakkabıların markası J.W. Anderson 
Oldukça gerçekçi ve güzel bir şekilde mağazaya geldi.
Sizce?


-2-

Bu takımın markası Chloe
Oyuna gelmiş halini pek beğenmedim ama gerçek hali daha iyi duruyor.



-3-

Bu çantanın markası J.W. Anderson
Bu çantanın lacivert rengi daha önce Bizou 'ya gelmişti, onuda çok beğenmiştim bunu da beğendim



-4-

Bu elbise ve çizmenin markası Balenciaga fakat renkleri olduğundan daha farklı olarak mağazaya gelmiş. Yinede güzel gözüküyor.



-5-

Bu çantanın markası Chloe
Bu çanta güzel ama oyun içerisinde kombinlenmesi zor olabilir.



-6-

Bu ayakkabı ve çorapların markası The Pre
Çorabı beğendim ama ayakkabıyı beğenmedim.
Siz beğendiniz mi?



-7-

Bu bluzun markası YSL 
Ben bayıldım, hatta en iyi ürünlerden biri buydu.
Sizce?



-8-

Bu terliklerin markası Gucci 
Bu üründe favorilerimden biriydi, sizde beğendiniz mi?


Size göstereceğim ürünler bu kadardı.

Sizin favorileriniz hangileri? 
Yorum olarak yazmayı unutmayın..


Görüşmek Üzere..

4 yorum:

  1. stardolldesign sütüdyosuna yeni bir tasarım gelmiş. 2. sayfada 4. olan dollara göre numara değişe bilir. Eğer yanılmıyosam cevap verin lütfen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bende gördüm gözüme yabancı gelen kürk gibi bir tasarım var. Bildirdiğin için teşekkür ederiz. Biraz araştırıp yazısını yazacağız. Umarım devamı gelir tasarımların. :)

      Sil
  2. ayakkabıların asılı alexender mcqueen olması lazım hatta çiçekli elbise de öyleydi ikisin amqnın mankeni giyiyordu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hangi ayakkabıdan bahsediyorsun? Çiçekli elbisenin mcqueen olduğunu biliyorum etiketinde yazdığı için yazmaya gerek duymadım.

      Sil