5 Mart 2017 Pazar

Ne Kadar Gerçekçi? - Dekor Bölümü!

Merhaba!
Bugün sizlere dekoru çok farklı ve bir o kadar da güzel olan birini göstereceğim!
Resimleri Spotlight'tan aldık.


Odaları alışılmışın dışında, gerçekten emek verilmiş ve çok uğraşılmış.


Bu yetenekli kullanıcı odalarını yaparken Strike a Pose, Pals  gibi mağazaların, giyim ve dekor ürünlerini kullanıyor.


Odalarını da sürekli yenilemekte ve yeni odalar yaratmakta.

Ben evini ve spotlight sayfasını gezerken kendimi kaybettim resmen.





Siz nasıl buldunuz?


8 yorum:

  1. Çok güzel bayıldım ve çok başarılı

    YanıtlaSil
  2. Evet, çok yaratıcı bir üye

    YanıtlaSil
  3. Ben yeni gelen active den bir urun aldim urunun arkasında 0 sc lik siyah bisi var ürünu aldiktan sonra onuda almaya calistim ama hata secilen urun yok hatasi verdi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O ürün alınamıyor. Eğer siyah ürünü aldıysan o 0 sc olan da onunla birlikte evine gelmiştir. :)

      Sil
  4. yaratmak ALLAH'A mahsus yazar arkadaşım lütfen yaratmak yerine oluşturuyor gibi çeşitli kelimeleri kullanabilirsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaratmayı o anlamda kullanmadım, yeni ve güzel şeyler üretebilen, yaratıcı insan anlamında kullandım. Yoktan var eden, can veren anlamında kullanmadım. Ama rahatsız olduysanız bir daha ki sefere dikkat ederim. :)

      Sil
    2. önemli değil ben sadece ufak bir hatırlatma yaptım sizinde isteyerek kullanmadığınıza eminim :)

      Sil