10 Mart 2017 Cuma

Runway Geldi!

Merhaba!


Bugün Runway geldi.


Bir kat geldi.
Fiyatlar 35 SD ile 129 SD arasında.
Fiyatlar bana pahalı geldi.
Beğendiğim ürün pek yok.
Yine sadece sd harcatmak için yapılmış bir koleksiyon bence.

Bu aralar üyeler neredeyse her cuma LE spoileri bekliyor.
Stardoll ise LE getirmemek için resmen çaba harcıyor.
Bu şekilde koleksiyonlar çıkarıp üyeleri oyalıyor.
Merak edenler için LE'nin ne zaman geleceği belli değil. Stardoll dışından duyduğunuz haberlere inanmayın. Yakın zamanda geleceğini düşünüyorum.
Umarım yakın zamanda güzel bir limitli mağaza veya uygun fiyatlı güzel bir mağaza gelir.

Siz gelen ürünleri beğendiniz mi?

5 yorum:

  1. LE gelicek diye sd biriktiriyordum, bu ürünleri görünce şoka girdim resmen. Runway'i de bekliyordum aslında. Zaten LE gibi markalardan önce stardoll para harcatmayı seviyor. Beğendiğim hiçbir ürün yok maalesef, gerçekten acınası bir koleksiyon.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen Runway de gelmesi bekleniyordu. Fakat bu aralar LE çok fazla bekleniyor. Bazaar'dan bir şey alınmaz durumda. Herkes eşyalarını çok pahalıya satıyor. Gelmeden önce iyi sd kazanmak için. Yani LE geleceği zaman zararına satmak yerine. Dediğin gibi ben de hiç beklemediğim zaman Antidote gelince LE gelir sanmıştım fakat gelmemişti. Artık bu şekilde düşünemiyorum.

      Sil
  2. chanel elbise altındaki ayakkabı bir de kırmızı çizmeyi aldım çok içime sinmedi ama LE gelicek diye 1 aydır para harcamıyorum içimde kalmış - goldennut

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aldıkların koleksiyondaki en iyi ürünler bu konuda için rahat olsun bence. Fakat çok pahalı ben değdiğini düşünmüyorum.

      Sil
    2. yani biraz öyle ama yan hesapta sd varmış hediye olarak yolladım yoksa kendi hesabımda olsa almazdım :D bir de beğendiğim için artık 2 koleksiyon beklemek gerekiyor bazaara düşsün diye beklemek istemedim :p

      Sil