3 Mart 2017 Cuma

Windows On The World (Japan)

Merhaba!
Bugün Windows On The World mağazası yenilendi.
Japonya Ülkesini temsil eden ürünler geldi.


Mağaza 2 kattan oluşuyor.
Giyim, dekor ve güzellik ürünleri bulunuyor.

Fiyatlar 8 SD ile 50 SD arasında.
Erkek üyelere hiç ürün yok. Fakat giymek isteyen olursa bazı ürünler erkek üyelerin de kullanabileceği kadar geniş.


Ben beğendim güzel ürünler var.
Mağazaya adından da anlaşılacağı üzere Japonya'yı temsil eden ürünler gelmiş.


Arka planı çok beğendim. Alıp kullanacağım.
Az dekor eşyasıyla kullanabilecek güzel bir interior.


Mağazada bir adet Sc ürün bulunuyor.
Fiyatı 1000 SD.
Normalde bazaarda en fazla 600 SC ürün satılabiliyor.
Mağazaya gelen ürünlerin 600 SC yi aşmayacağını düşünüyorum.
Büyük ihtimal hatadır, Düzeltilebilir.
100 SC olması gerek.

Ürünlerin çoğu inspired. Bu yüzden bazı ürünlerin gerçek hallerini sizlerle paylaşmak istiyorum.





Sizin mağaza hakkındaki düşünceleriniz neler?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder