23 Nisan 2017 Pazar

23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı!

Selam!
Herkesin 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı kutlu olsun!
.
Stardoll bu güzel gün için bir yarışma düzenledi.
Katılmak için yapmanız gerekenler 3 tane kodu bulmak ve yazı yazmak.
Ben kodları sizler için buraya yazacağım
1.kod: 23 Nisan
2.kod: Stardoll'da
3.kod: Kutlanır
Bu 3 kelimeyi kullanarak bir yazı yazacağız ve Stardoll katılanlar arasından 3 şanslı kişiye 1 aylık Süperstarlık ve 100 sd kazandıracak.
O kişiden biri olabilirsiniz, mutlaka katılın!

Stardoll herkese  ''23 Nisan Kutlu Olsun!'' yazılı balonu gönderdi!
Ben beğendim, güzel bir dekorda kullanılabilir.



6 yorum:

  1. Şöyle bir sorun var,orada "aşağıya üç kelimeden oluşan cümleyi yazın" diyor,herhangi bir yazı yazmamızı istemiyor,ben böyle anladığım için sadece kodlardan oluşan cümleyi yazdım,,,,

    YanıtlaSil
  2. bu yıl TRT uluslararası 23 nisan şenlikleri Nevşehirde düzenlendi.Nevşehirin turistik yeri kapodokya olduğu için televizyon programı dekoru da sıcak hava balonuydu. stardoll buna atıfta bulunarak bu dekoru göndermiş olabilir .ben sevdim :)

    YanıtlaSil
  3. kazananlar ne zaman açıklanacak bilgisi olan var mı?

    YanıtlaSil
  4. sonuçlar ne zaman belli olacak bilgisi olan var mı?

    YanıtlaSil
  5. Lütfen artik aciklayani soyleyin eda.stardoll zdsine 100 kere yazmisimdir yinede cevap vermedi bari siz cevap verin heyecandan hergun bekliyorum lutfen kim kazandi yaa 😭

    YanıtlaSil
  6. Yarisma ne zaman aciklaniyor ya merak ediyorum cok heyecanliyim eda.stardoll yazdim yinede cevap vermiyor 100 kerr zd sine yazmisimdir lutfen cevap verin artik ya kim kazandi heyecandan bekliyorum

    YanıtlaSil