26 Nisan 2017 Çarşamba

Callie's Picks Geldi!

Merhabalar :)
Bugün Callie's Picks yenilendi.
Teması Fransız Kızları olan koleksiyonda 15 adet sc ürün bulunmakta.
Evet evet yanlış okumadınız 15 adet sc ürün bulunuyor :D
Sanırım Stardoll son zamanlar hakkında yapılan olumsuz
görüşlere kulak verdi.
4-65 sd fiyat aralığına sahip
ve 1 adet ss özel ürün bulunuyor :)
Koleksiyon ne çok iyi ne çok kötü.
Arada bir koleksiyon olmuş yani.
Siz nasıl buldunuz peki?
Pamuk elleriniz klavyeye lütfen yorum yapmadan geçmeyin ;)
O zaman sağlıcakla kalın :*

8 yorum:

  1. bir kaç tane beğendiğim ürün var.
    bazı ürünleri beğenmedim dediğim zaman öyle kombinler görüyorum ki parçayı değiştirip güzelleştiriyo

    YanıtlaSil
  2. Merhaba ben stardoll kullanıcı sansingarezz
    https://www.paypal.com/tr/home adresindeki bilgiye göre artık Türkiye'de paypal servisini kullanamayacakmışız bununla ilgili bir bilginiz varsa bizimle paylaşabilir misiniz?Teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Paypal geçen yıl ülkemizdeki hizmetini kapatmıştı. Bu yıl yeniden gelecekmiş diye duydum fakat tam araştırmadım. Ama en son kapanmıştı, paypal kullanmıyorum ne zamandır ben. İninal kartın varsa onunla ödeme yapabilirsin.

      Sil
    2. "Boku"yla yapılıyor diye biliyorum mobil ödemeler. En son PayPal'ın Türkiye'den çekildiğini duymuştum. Dönecek diye haberler okudum birkaç ay önce fakat döneceğinden emin değilim. Eğer mobil ödeme yapacaksan gönlün rahat olsun demek isterdim; ama ben iki kez sanırım sorun yaşadım. Faturaya fazla yansıdı. Sonrasında İninal Kart'a geçtim. Onu tavsiye ediyorum. Çok daha kullanışlı.

      Sil
  3. Ben baktim en yakin 2016 da oyle bir haber çıkmış. Sıkıntı yok yani canım su anda odemeler yapılıyor

    YanıtlaSil
  4. Coachella festival kombini yarışması geldi haberiniz olsun

    YanıtlaSil
  5. Sc olan ürünleri beğenemedim pek

    YanıtlaSil
  6. Bugun 29 nisan ve hala bir sey paylasmamissiniz öldünüz mü?

    YanıtlaSil