12 Nisan 2017 Çarşamba

Fi dizisi | Kostümler stylingler | Yarışma .

Herkese Selam !!!
Son zamanların çok ses getiren dizisi Fi den bahsetmek istiyorum.
Fi , Azra kohenin yazdığı kitap üçlemesinin ilk kitabıdır .
Kitap mükemmel ! Peki dizi bu kadar mükemmel mi ?
Dizi ay yapım tarafından geçtiğimiz hafta yayınlandı ve çok fazla ses getirdi!
Tabiki diziyi izledim ama anladığım kadarıyla ana konu kitap ile aynı olacak diğerleri kitaptan biraz daha farklı olucak. Ben ilk 3 bölümü sevdim  umarım diğerleride bukadar iyi olur ve dizi başlıbaşına bir efsane olur .

Şimdi kostümler ve stylingleri ben beğendim ve stardolla uyarlamayı düşündüm fakat uygun benzer kıyafetler bulamadım .
Ozaman en iyi kombine yapana ödül diziyi izleyenler kombinleri yapıp tanıtımınıza koyun ve yorum kısmına kullanıcı adlarınızı yazın .  en beğenilen 5 kombin oylamaya sunulacak en çok oy alan ödülün sahibi olacak.
Hadi bakalım kombin başına !

7 yorum:

  1. ad:fraktalla
    tanıtımıma ekledim ama bazen hata veriyo inşallah baktığınızda gözükür

    YanıtlaSil
  2. stardoll-hale22

    YanıtlaSil
  3. omg en sevdiğim dizi en sevdiğim oyunun bloğunda *-* bu arada 4-5-6 çıktı 7-8-9!u bekliyoruz

    YanıtlaSil