21 Nisan 2017 Cuma

Günün Haberleri!

Merhabalar okurkuşlarım :)
Bu kelimeyi Wattpad hikayelerinden birinde gördüm ve
çok hoşuma gitti :D
Bugün Furry Friends mağazasına yeni 
kat eklendi.
Konsept olarak yazı seçmişler
doğal olarak.
Fiyatlar 7-18 sd arası ve
1 adet ss özel ürün bulunuyor.
Interior'u ise 32 sd.
Ben beğendim ama alır mıyım bilmiyorum :)
Bir de güzel bir hediye haberimiz var :)
Gün içerisinde Stardoll'a giriş
yapan herkese bu mavi tulum hediye ediliyor.
Ürün tanıdık gelebilir
çünkü geçen gün gelen
RIO mağazasında aynısının
kremi vardı.
Alan herkese hayırlı olsun şimdiden :)
NOT:İçimizden Biri etkinliğine bir süre ara vermiştim ama önümüzdeki
Pazartesiden itibaren devam edecektir!
Sağlıcakla kalın :*

4 yorum:

  1. 4N1K'da mı gördün ben de o hikayeyi okudum yakında filmi çıkacak :D

    YanıtlaSil
  2. OKURKUŞŞ :'))) 4N1K <33

    YanıtlaSil
  3. 4N1K'da duymuş olabilir misin? :))

    YanıtlaSil