11 Nisan 2017 Salı

Kaçak Tavşancıklar/1. Tavşan Nerede?

Merhabalar :)
Dün Eda.Stardoll paylaştığı bir blog yazısında
11 Nisan 2017 yani bugün kaybolan 4 tavşanı bulduğumuz takdirde
ödüller verileceğini söylemişti.
Bugün Kaçak Tavşancıklar başlığı ile tavşanlar
ve bulacağımız tarihler yayınlandı.
Sayfaya gitmek için fotoğrafta sağda yukarıda yer alan 
civcivin üzerine tıklamanız yeterli :)
1. tavşanı bulmak için mağazaya gidin.
Sol üst köşedeki beyaz tavşana tıklayın :)
Suitinize döndüğünüzde gelen yumurtaya tıklayın.
İçinden kayıp olan beyaz tavşan ve şeker dolu
paskalya yumurtası çıkacak :)
2. tavşan 13 Nisan tarihinde aranmaya başlanacaktır.
Hediyelerinizi güle güle kullanmanız dileğiyle..
Ayrıca 11-19 Nisan arasında Süperstar ya da Stardollar paketi satın alırsanız
fotodaki SAP formatında olan sevimli ayıcıklar 
sizin olacaktır.
Ve parti kısmında ise 8 sd ücret ödeyerek normal üyeler de dahil
özel Yeraltı partisi
açabilirsiniz :)
Hepinize mutlu paskalyalar :*







3 yorum:

  1. Ben tavşanı buldumm :) Bi anda karşıma çıktı hemen üstte ama mağazada değildi hemen anında tıkladım ve bulmuş oldum tavşanı evime paskalya yumurtası geldi çok güzeldi :) Kendimi çok şanslı hissediyorum :) Çok tatlı bir tavşan geldi ve yanında yumurtanın içinden çıkan çikolatalar geldi :)

    YanıtlaSil
  2. ben ikinci tavşanı da buldum chat bölümüne girdim sol üst köşedeydi. Tavşan çook tatlıı

    YanıtlaSil