17 Nisan 2017 Pazartesi

Kaçak Tavşancıklar/4.Tavşan Nerede?

Merhabalar :)
Bakıcı Fergie'nin kaybettiği 4 tavşancığı bulma görevinde
en nihayetinde son tavşana gelmiş
bulunmaktayız.
Son tavşancık albüm bölümünde yer alıyor :)

Suitimize gelen yumurtaya tıkladığımızda ise
yine bulduğumuz tavşan ve
bir adet sepet çıkıyor.
Açıkçası hediyeleri ben pek sevemedim.
Bir tek tavşanlar çok sevimli olduğu için
onları da vermiş olmalarına sevindim :)
Bakalım belki Stardoll ekibi sesimizi duyar ve
bu tarz etkinliklerde biraz daha
özenli olurlar ne dersiniz :)
O halde yeniden görüşünceye kadar
Hoşçakalın :*


5 yorum:

  1. Bence geçen yılki elbise,ayakkabı,ceket harikaydı severek kullanıyorum ama bu yıl hiç iyi değil hiç beğenmedim.Stardoll git gide düşüyor bence.

    YanıtlaSil
  2. GÜZELLİĞİM MARKAAA RANGA RANGA

    YanıtlaSil
  3. Merhaba , Ben stardolldan sslik alacaktım telefon numarami yazdım hatti seçtim , telefondan onay beklerken vazgeçtim ve iptal e bastim fakat telefona msj. Gönderiyorlar . Şu tutarda Stardoll ödemesi var evet yazıp onaylayin diye, bir şey olurmu ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. EVET mesajı göndermedikçe bu ücretlendirizmez.

      Sil
  4. suit almayı düşünüyorum sizce hangisini almalıyım yada almamalımıyım?

    YanıtlaSil