16 Nisan 2017 Pazar

Katalogda Alınamayan Ürünler!

Merhaba!
Bu sabah yeni bir hata ile uyandık.
Artık hata mı değil mi tam bilmiyoruz ama şimdi biraz inceleyelim.


Tam 5 tane 0 SC ürün var. Bir tanesi gözükmüyor, diğerleri de pencere.
Ve sadece katalogdaki ''Yeni'' bölümünde gözüküyor. ''Dekor'' bölümünde geldiğimiz ürünler gözükmüyor.

Ürünleri alamıyoruz. Bu yüzden de ben hata olduğunu düşünüyorum.


Bir diğer hata ise;
Ürünleri sürüklerken sürekli hareket eden bir şeyin olduğunu görüyoruz.


Resimde gördüğünüz (buluta benziyor) şekiller sürekli hareket içerisinde. Yanıp sönüyor.

Şimdi kısaca özetlemek gerekirse.
Stardoll daha önce olan hatalar gibi bu ürünleri de kataloğa eklemiş fakat alınamıyor.
Tahminimce yeni bir şey deniyor olabilirler.
Veya sadece bir hata olup yine mağazadan kalkabilirler.

Sizin bir fikriniz varsa yorum olarak bize iletebilirsiniz?

4 yorum:

  1. gördüm mutlu oldum sonra hüsran bu 3. yada 4. hata oluyo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen, bir şey deniyorlar desek bu kaçıncı yani ve bu kadar zamanda gelmez miydi?

      Sil
    2. yada hata değildir belki sınırlı ürünlerdir ve gece gelip hepsi tükeniyodur.

      Sil
  2. bu haberi konuk yazar olmak i.in yeliz ablaya danışmıştım :( çok geç kalmışım bitmişş konuk yazarlık

    YanıtlaSil