1 Nisan 2017 Cumartesi

Kombinim Şahane "miss_ceren_2009"

Merhaba canlar :)
Bazı sebeplerden ötürü etkinliği bir türlü başlatamamıştım.
Ama artık düzenli olarak her hafta paylaşacağım :)
Etkinliğin Amacı:Etkinliğimize katılanlardan her hafta çekilişle
belirlediğim 2 kişiye kombin yapacağım.
Etkinliğe katılmak için

Çekilişte çıkan ilk isim miss_ceren_2009 oldu.
Kendisine yaptığım kombin şu şekilde;
Kombini cidden sevdim.Tabi zevk meselesi :)
Ürünlerin markaları;
Ceket;Callie's Picks
Pantolon;Miss Sixty(Plazada bulunmuyor)
Üst;Callie's Picks(Plazada bulunmuyor)
Ayakkabı;Nelly
Çanta;LE(Ss ve ry olanlar alabilir)
Kolye;Nelly
Gözlük;PPQ
Kombini nasıl buldunuz?
Lütfen olumlu/olumsuz fikirlerinizi belirtiniz :)






3 yorum:

  1. kombini bende çok beğendim :) sadece gözlük belki siyah olabilirdi ama etrafında gold detay ve çanta büyük siyah pantolon arkasında durabilir ama bunlar göze batan hatalar değil bence ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim❤Gözlük olarak bende siyah düşünmüştüm ama kullanıcı da uygun siyah gözlük yoktu en uygun buydu olanlar arasında o nedenle bu gözlüğü kullandım :)

      Sil