24 Nisan 2017 Pazartesi

İçimizden Biri "balyaren"

Merhabalar :)
Biliyorum uzun zamandır İçimizden Biri etkinliğini
sürdürmüyorum.
Ama bugün benim için o kadar özel bir gün ki bugün
etkinliği yeniden devam ettireyim dedim :)
Ve 1 ayın sonunda röportaj yaptığım ilk isim
balyaren oldu.
Kendisini kısaca tanıtmak gerekirse;

+ Öncelikle biraz kendinizden bahseder misiniz?
-Ben Kaan 13 yaşındayım 7. sınıfa gidiyorum.
+ Kaç yıldır Stardoll oynuyorsunuz ve nasıl başladınız?
-4 yıldır Stardoll oynuyorum tam böyle bir oyun arıyordum ve ablam sayesinde tanıştım.
+ Stardoll size ne ifade ediyor? 
- Stardoll bana moda,stillendirmek,kendi tarzını yaratmak bunları ifade ediyor.
+ Blogumuzu ne sıklıkla takip ediyorsunuz?
-Her gün bakıyorum en az 3 kere.
+ Blogumuzda nasıl etkinlikler görmek istersiniz?
-Daha fazla bedava.
+ Ne tür yarışmalardan hoşlanırsınız veya aklınızda olan bir yarışma fikri var mı?
-En çok hediye veren yarışmaları seviyorum.
+ Stardollun en sevdiğiniz mağazaları hangileri?
-Young Hollywood ve LE birde Museum Mile.
+ Son olarak yazarlarımıza ve takipçilerimize söylemek istediğiniz bir şey var mı?
-Asla bu oyunu oynamaktan vazgeçmeyin sağolun.

Sırada Kaan'ın sizler için yapmış olduğu kombin var :)
Kendisine kombin ve röportaj için
teşekkür ederim :)

Eğer kombini beğendiyseniz ya da eksik bulduğunuz noktalar varsa
lütfen yorum kısmına belirtin :)
Ayrıca kendisi İçimizden Biri 2017'de 10. röportaj yaptığımız isim.
Bundan sonra her 10 röportajda röportaj yaptığım kişiler arasında çekiliş yapacağım.
Kazanan kişiye 50 sd dilek listesi vereceğim :)
İlk çekilişimizin kazananı 26asude26 olmuştur^^
Tebrikler <3
Bir sonraki İçimizden Biri'nde görüşene kadar
Hoşçakalın :*



2 yorum:

  1. Kombinim şahane biraz daha bol olsun

    YanıtlaSil
  2. ayakkabının açık olması ve çorap hoşuma gitmedi

    YanıtlaSil