1 Nisan 2017 Cumartesi

Stardoll'da 1 Nisan!

Merhaba!
Bugün 1 Nisan.
Bende bugün arkadaşlarınıza Stardoll'dan yapabileceğiniz birkaç şaka önerisini sizlere sunacağım.
Bu fikir aklıma nasıl geldi?
Sabah Stardoll'a girdiğimde online arkadaşıma mesaj attım.
Oda bana böyle bir şaka yaptı. O zaman fark ettim bugün 1 Nisan olduğunu. 



Bende buradan esinlenerek birkaç arkadaşıma şaka yapmaya karar verdim. Ve sizlerle de bunu paylaşmak istedim.

İlk şakamız:


Arkadaşım bu şakaya 2. defa inandı.
Siz de deneyebilirsiniz.

Bir diğer şakamız:



Böyle bir şaka da işe yarayabilir.
Çok uzatmadım yoksa kızabilirlerdi. Siz de yapacaksanız fazla uzatmayın.

Sizin de fikirleriniz varsa yorum olarak yazabilirsiniz.
Umarım yararlı olmuştur. Siz de yakın arkadaşlarınıza deneyebilirsiniz.
Olumlu olumsuz bütün düşüncelerinizi, sorularınızı yorum olarak iletebilirsiniz.

1 yorum:

  1. görkem cevap ver ln ben simge :dyhjus

    YanıtlaSil