26 Mayıs 2017 Cuma

Antidote Geldi! (Mayıs 2017)

Merhaba!
Çarşamba günü Stardoll sadece Royalty ve Bültene abone olan üyelere Antidote'un geleceğini haber vermişti.
Ve Antidote bugün (Cuma) geldi.


Tabi mağaza birçok hata ile birlikte geldi!


Önce mağazayı inceleyelim.
Mağaza geleli 7 saat oldu ve tükenen ürünler resimdeki gibi!



Beğendiğim ürünlerin yanına yıldız ekledim.

Erkek ürünleri gelmesi, birçok üyeyi sevindirdi. Üstelik ürünler de harika!

Başta dediğim gibi hatalı bir mağazaydı ve mağazanın yıldız parçası olan erkek kazağı hiçbir şekilde taşınmıyor veya gözükmüyor.
Ürünü Starplaza'dan alabilen olmadı sanırım çünkü ürün sepete eklenemiyordu.
Buna rağmen ilk tükenen ürün bu oldu. 
Alabilenler ise Stardoll'un Access uygulamasından aldı.
Bende aldım fakat ürün hala açılmıyor. Kullanamıyoruz.
(Düzeltildi)


Bir diğer hata ise sınırsız çizmeler!
Bu ürün mağazaya gelen ve en ilgi gören ürünlerden biriydi.
Fakat ürün sınırsızdı!
Neyse ki ilerleyen saatlerde hata giderildi fakat artık kaç tane bot satıldı veya limitli olmasına rağmen limitsiz mi gözüktü bilemiyoruz.
Ama sınırlı ürün hala tükenmedi.


Ürün beğenildi ama ne kadar kullanışlı tartışılır.
Ben değerleneceğini düşünmüyorum çünkü ürün pantolonlarla kullanıma pek uygun değil, Sadece şortlarla elbise veya eteklerle kullanılabilir.
Ama değerleneceğini söyleyen de var.

Bunlar da kombin önerilerim.




3. Kombinde Sınırsız çizmeyi de kullanabilirsiniz. (Şu an sınırlı)


Mağazayı genel olarak sevdim diyebilirim.
Ve umarım kazaktaki hata en kısa zamanda düzeltilir.

Benden bu kadar.
Yorumlarınızı bekliyorum..


14 yorum:

  1. ya bir tek kazağı beğendim, ürünler korkunç :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bencede kazak güzel diğer ürünler limitli gibi değil de Rio, Evil Panda gibi

      Sil
  2. Takipçilerinize neden haber vermediniz daha öncede geleceğini ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim sınavlarım olduğu için hafta içi hiç giremedim. Diğer yazar arkadaşlarımın da öyle.

      Sil
    2. Ben en çok sizin yorumlarınızı beğeniyorum. Herkese cevap veriyorsunuz. Teşekkür ederim.

      Sil
    3. Asıl ben teşekkür ederim, yorumları okumayı ve cevap vermeyi seviyorum :)

      Sil
  3. 1. Kattaki ürünler antidote gibi degilde evil panda ürünleri gibi. 2. Kati daha cok beğendim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen bencede, 2. kat ürünlerinin de yarısı Rio gibi.

      Sil
  4. korkunç ürünler daha yazıyı okumadan fotoğrafa bi baktım antidote kesin dedim kombinlern güzel olmuş

    YanıtlaSil
  5. Stardoll ramazan ayı için neden bi yarışma etkinlik vb yapmadı bu yıl?

    YanıtlaSil
  6. Ürünleri hiç beğenmedim. Sınırlı olan bir mağazadan daha güzel ürünler beklerdim açıkçası.

    YanıtlaSil