1 Mayıs 2017 Pazartesi

DIY - Oda Yapımı #2

Merhaba!
Daha önce paylaştığım DIY oda fikri çok beğenilmişti.
Bende yenisi ile karşınızdayım.
Bu sefer oda bana ait.
Bakalım beğenecek misiniz.

İlk olarak sahip olmanız gerekenler listesi.
(Mağazaları yanında/üstünde/altında yazıyor)


Ürünleri siz kendi tercihinize göre değiştirebilirsiniz.
Sayısı da değişiklik gösterebilir.

İlk olarak arkaplan seçiyoruz. Bizim yapacağımız oda pek çok arka plana uymakta. Bu yüzden bu size kalmış.


Ben bu arka planımı değerlendirmek istedim.

Sonra DIY mağazasından aldığımız ürünleri bu şekilde yerleştiriyoruz.


Fashion mağazasından aldığımız çubuk türü şeyleri de resimdeki gibi 2 tanesi önde 2 tanesi arkada olacak şekilde yerleştiriyoruz. Ama arkadakinleri daha sonra pencere ile birleştiriyoruz ki perspektif görüntüsü elde edebilelim.


Çubukların son hali bu şekilde olmalı.
Ve ışığın vurma açısına göre bu ürünleri (gölgelemek amacıyla) kullanabilirsiniz. Bu da yine size kalmış.


Daha sonra duvar kağıtlarımızı resimdeki gibi yerleştiriyoruz.
Ve odamız hazır, artık arka planını değiştirerek ve çeşitli dekor ürünleriyle kullanabiliriz.


Ben bu şekilde düzenledim.


Kolay, sade ve kullanışlı bir oda olduğunu düşünüyorum.
Aklınıza takılan bir yer olursa sorabilirsiniz veya evimi ziyaret ederek odayı daha yakından inceleyebilirsiniz.

Siz bu fikri nasıl buldunuz?


9 yorum:

  1. 2 gündür the vote un konusu mu yoksa bende mi bi sorun var

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bende fark ettim konusu yok. Zaten konuya uyulmuyor genelde, tema dışında resimler katıldığı için yarışmanın temasız devam edeceğini düşünüyorum. Yine de başka bir gelişme olursa yazısını yazarız. :)

      Sil
  2. güzel olmuş ama sırf sd maliyeti 29 sd biz normal üyeler için pahalı sadece sc ile yapabilir misiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabi daha fazla ürün araştırırım, ama genellikle duvar kağıtları ve zeminler sd ile, daha doğrusu kaliteli olan ürünler. Bir dahakine daha çok sc ürün kullanırım :)

      Sil
  3. çok beğendim çok kaliteli de olmuş daha fazla öneri :) ♥

    YanıtlaSil
  4. Met gala sı yapıldı yakın zaman da young holywood gelebilir özellikle rihanna ve gigi nin kıyafetleri

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bu aralar bir limited mağaza gelmesi gerekli. Gelebilecek ürünler yazısı yazılabilir fakat modayla pek ilgili değilim. Yazacak olursam da elimden geleni yaparım veya diğer yazar arkadaşlarım.

      Sil
  5. DIY Oda konusunda gerçekten yeteneklisin. Devamını bekleriz!

    YanıtlaSil