13 Mayıs 2017 Cumartesi

Kombin Önerileri! #Subcouture12.05.2017

Herkese Merhaba!
Biliyorsunuz geçtiğimiz cuma Subcouture geldi.


Kız ürünlerini gerçekten çok beğendim fakat erkek ürünleri için aynı şeyi söyleyemeyeceğim.
Kız ürünleri rahat kombinlenebilen kullanışlı ürünler iken, erkek ürünleri daha zor kombinlenen ürünler. (Ama ayakkabı güzel)

Almanız gereken ürünlere buradan ulaşabilirsiniz!
Neyse bende size beğendiğim ürünler için kombin örnekleri göstereceğim.
Siz bu ürünleri bulamazsanız benzer ürünler kullanabilirsiniz.

Bu kot ceket en beğenilen ürün oldu diyebilirim.
Spotlight'ta en çok karşıma çıkan ürün.


Aynı şekilde bu kazak da en az kot ceket kadar sevildi.
Ve bu renkle kahverengini çok yakıştırıyorum.


Bu tekli küpeleri ise pin olarak ceket, alt vb. ürünlerinizde kullanabilirsiniz.
Ben bu şekilde ceketimde kullandım, farklı bir hava kattı.


Çok beğenilen kazak ile bir diğer kombinim ise bu.
Aslında bu kombini pek çok kazakla kullanabilirsiniz.


Ve bu da erkek okuyucularımız için.
Kızlar için gelen bu kazağı üzerine bir ceket giyerek kombinleyebilirsiniz.
Ve küpeleri de yine pin olarak kullandım.


Benim önerilerim bu kadardı.
Kombin konusunda pek iyi değilim.
Fakat sizlere örnek olması için bu yazıyı yazdım.
Markasını sormak istediğiniz ürünler varsa ve görüşlerinizi bize yorum olarak iletebilirsiniz.


4 yorum:

  1. İyi degilim demissiniz ama kombinler efsane

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, beğenmen beni çok mutlu etti. Elimden geleni yapmaya devam edeceğim. :)

      Sil
  2. Ben böyle bi subcouture görmedim aşırı mukemmel hele kot ceket le mavi kazak muthis bardaklı cantada oyle kombinler de cok guzel

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bende onları çok beğendim gerçekten. Beğenmene sevindim :)

      Sil