2 Mayıs 2017 Salı

Salı Haberleri!

Yeni HotBuys!
Merhabalar :)
Öncelikle bu ara blogla fazla ilgilenemiyoruz.
Bunun için siz sevgili okurlarımızdan
özür diliyoruz.
İlerideki zamanlarda daha
çok etkinlikle ve yepyeni haberlerle
blogu eskisi kadar aktif hale getireceğimize 
söz veriyorum :)
Gelelim günün haberlerine..
Ayın ilk hb si geldi ve ben pek sevmedim.
Dantel kısmı olmasa da olurdu bence.
Fiyatı 25 sd ve Bonjour Bizou mağazasına
geldi.
Haftanın Süperstar Hediyesi!
Bu hafta Clique mağazasına
ait deri ceket verildi.
Ben bu ceketi seviyorum.
Bence kalıbı çok hoş :)
Eğer ss/ry iseniz almayı unutmayın hediyenizi.
Almak için tıklayınız.
Pretty n'Love Geldi!
Pretty n'Love mağazasına yeni kat eklendi.
Omuz dekoltesinin ağırlıkta olduğu
ürünlerin bazıları gerçekten hoşuma gitti.
Fiyatları 4-22 sd arası.
1 adet sc(etek) ve 2 adet ss özel
ürün bulunuyor.
Dediğim gibi bazı ürünler cidden güzelken bazıları basit kalmış.
Yine de sevdim :)
Sizler ne düşünüyorsunuz mağaza hakkında?
Lütfen yorumsuz bırakmayın :*

2 yorum:

  1. Geçende sali yarışması olarak coachella festival kombini yarismasi geldi bu da benden olsun:)

    YanıtlaSil
  2. Tulum ve o altın düz ayakkabı çok güzel ikisi de uyuyo ama bir çanta önerirseniz sevinirim.

    YanıtlaSil