16 Mayıs 2017 Salı

Salı Haberleri!

Haftanın Ss Hediyesi
Merhabalar :)
Salı haberlerine haftanın ss hediyesi ile başlıyorum.
Bu hafta Sweet Suites mağazasına ait
vazo içinde bir ağaç hediye.
Dekor için kullanışlı bir hediye.
(En azından parfümden daha kullanışlı :D)
Halen almadıysanız tıklayınız.
HotBuys Geldi!
Yeni hb geldi ve ben hiç beğenmedim.
Almayı da düşünmüyorum.
RIO mağazasına geldi ve fiyatı 19 sd.
Bence düz sade bir ürüne 19 sd çok fazla hb olsa bile!
Sizler ne düşünüyorsunuz yeni hb ile ilgili?
Salı Yarışması/Farkı Bul!
Yapmanız gereken fotodaki işaretlediğim 6 yeri yazıya dökmeniz.
Kazanan 5 kişiye stardollar veriliyor.
Ben 1. fotoğrafta da işaretleme yaptım ki farkı anlayın istedim :)
Katılmak için tıklayınız.
Günün haberleri bu şekilde.
Sizler nasıl buldunuz yarışmayı,hediyeyi ve hb yi?
Lütfen yorumsuz bırakmayın :)
Sağlıcakla kalın :*

1 yorum:

  1. Hb takviminde daha güzel görünüyordu. Gelince beğenmedim bende almayı pek düşünmüyorum :/

    YanıtlaSil