23 Mayıs 2017 Salı

Stardoll Güncellemeleri!!

Merhabalar :)
Bugün sizlere Stardoll'un yapmış olduğu ufak güncellemeden
 bahsetmek istiyorum.
Bu güncelleme Flash özelliği ile ilgili.

1. fotoğraf önceden Flash özelliği çalışmadığında karşımıza 
çıkan fotoğraf.
Bundan sonra artık 2. fotoğraf çıkacak ve
Flash'ı etkinleştir yazısına tıkladığında sorun düzelecektir.
Bu güncelleme ne zaman geldi bilmiyorum ama tahmini birkaç gün olmuştur. 
Bende bugün internet ayarlarımı sıfırlamıştım 
o zaman fark ettim güncellemeyi :)
Son zamanlarda ufak tefek güncellemeler-yenilikler- 
geliyor.
Bakalım daha neler yapılacak?
Görüşmek üzere :*





5 yorum:

  1. blggocmen bazaarımda saç satıyorum ilgilenen bakabilirmi ?

    YanıtlaSil
  2. MERHABALAR STARDOLCUFECİR AİLESİ SİZE STARDOLLL HAKKINDA BİR ŞİKAYETTE BULUNACAKTIM STARDOLLDA THE VOTE ADLI EVRENSEL YARIŞMADA HER ZAMAN TEMAYA AİT FOTOĞRAFLAR ATIYORUM VE BUNUNLA BİRLİKTE GÖRÜNÜŞÜMÜDE DEĞİŞTİRİYORUM FAKAT HEP ALAKASIZ FOTOĞRAFLAR GÖRÜYORUM BUNUN ÜZERİNE DE BİR HABER YAYINLARSANIZ SEVİNİRİM . SEVGİLER

    YanıtlaSil
  3. Sorun duzelecek yazmissiniz ama duzelmiyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğer bilgisayarında/tabletinde/telefonunda Adobe Flash Player yoksa düzelmez.

      Sil
  4. Anridote'un geleceğini neden haber vermiyorsunuz ? Yazık değil mi bize. O kadar bekliyoruz koleksiyonlari. Takipçinizim ama hiç bişeyler haberimiz olmuyor.

    YanıtlaSil