4 Mayıs 2017 Perşembe

Ufak Bir Hatırlatma!

Merhabalar :)
Bugün sizleri bir konuda bilinçlendirmek
amaçlı yazıyorum bu yazıyı.
Yukarıda görmüş olduğunuz fotoğraf 
"En Güzel Kullanıcı Tasarımları" .
Yani 1. olan tasarımlar!
Arkadaşlar hadi diğerlerini geçtim de
keza takı kazananı baya uğraştı kazanmak için biliyorum 
ayrıca dekorda öyledir eminim ki
ama saç kazananı cidden çok can sıkıcı.
Yani millet o kadar uğraşırken saç tasarlamak için
sadece basit bir saç parçasının kazanmış olması
ne kadar adil oluyor anlamış değilim.
Tabi bu tablo Stardoll'a bağlı bir şey değil.
Bu tabloyu biz kendimiz ortaya çıkardık.
Sizlerden istediğim oylama yaparken birazcık
daha dikkatli olup gerçekten hak edene oy vermeniz.
Eğer 3 yerde de bu tarz basit parçalar çıkıyorsa
yapmanız gereken sağ altta bulunan yenile işaretine tıklamanız.
Aynen bu şekilde.
Yarın ne olacağı bilinmez belki sizlerde
ileride adı duyulan iyi birer tasarımcı olacaksınız.
Bu nedenle "OYLAR HAK EDENE!!".
Bir sonraki yazıda görüşmek üzere :*
Not:Partygirlsema'ya haber için teşekkür ederim :)

3 yorum:

  1. Takı kazananı baya uğraşsa ne olur sonuçta o da basit bi tasarım hak etmemiş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Düşününce evet basit ve hak etmiyor haklısın ama saç tasarımlarıyla kıyasladığımızda o kadar ön planda değiller takı tasarımları haliyle güzel tasarımla deneyen sayısı da çok az takıda ama saç öyle değil bütün tasarımlar arasında en geniş kapsamlı olan bence saç tasarımları^^(Bu arada bu benim fikrim yanlış anlama sana ters düşmüyorum dediğim gibi bence de hak eden bir tasarım değil ama en azından kazanmak için verilen bir emek ve zaman var)

      Sil
  2. kesinlikle çok haklı bir isyan.görünce okadar şaşırdım ki ve halimize üzüldüm o kadar uğraşılmış ve hakeden şeyler arasından bu çıkması.

    YanıtlaSil