20 Mayıs 2017 Cumartesi

Üye Avı #6 - ebinissia

Merhaba!
Üye Avı'nda bu hafta ebinissia bizimle.
Kendisini Spotlight'ta gezerken keşfettim.
Odalarını çok beğendim ve hemen sizinle paylaşıyorum.

İlk olarak benim favorim olan bu odayla başlamak istiyorum.


Üye Avı'na kullanıcı seçerken odalarının güzelliğinden çok, farklı şeyler yaratan kullanıcılara dikkat ediyoruz.


ebinissia odaları da gerçekten farklı.


Ben evini gezerken hiç sıkılmadım diyebilirim.







Bana dekorunu beğendiğiniz kullanıcıları önerirseniz çok mutlu olurum.
Haftaya görüşmek üzere..


6 yorum:

  1. ilk ikisi ve sondaki gerçekten çok güzel bayıldım.

    YanıtlaSil
  2. charlie nin ckolata fabrikasını bile yapmış

    YanıtlaSil
  3. julixce._ tasarımları

    YanıtlaSil
  4. MERHABALAR STARDOLCUFECİR AİLESİ SİZE STARDOLLL HAKKINDA BİR ŞİKAYETTE BULUNACAKTIM STARDOLLDA THE VOTE ADLI EVRENSEL YARIŞMADA HER ZAMAN TEMAYA AİT FOTOĞRAFLAR ATIYORUM VE BUNUNLA BİRLİKTE GÖRÜNÜŞÜMÜDE DEĞİŞTİRİYORUM FAKAT HEP ALAKASIZ FOTOĞRAFLAR GÖRÜYORUM BUNUN ÜZERİNE DE BİR HABER YAYINLARSANIZ SEVİNİRİM . SEVGİLER

    YanıtlaSil