27 Haziran 2017 Salı

Altın Yüz Oranlarıyla Medoll


Merhaba Arkadaşlar !

Bugün size medoll yapmakda zorlananlar için yardım edecek bilgiler vereceğim.
Size vereceğim bilgiler ALTIN YÜZ ORANLAR'ıdır.

Daha estetik güzel bir yüz için bu oranları kullanıyoruz.Size ilk önce gerçek bir insanda göstereceğim.Sonrada medoller üzerinde denemeler yapacağız.

İlk resim kızın gerçek hali.Ortadaki oranlama şekli.Ve sondaki resim ise oranlanmış hali.
Biz biraz daha az oranlama yapacağız.

Medollerde en çok yapılan hataları oranlamayı göstereceğim.

  • İlk Oranlamamız; dudak arası çizgimizle, burunun kalkık kısmının arasındaki mesafenin 
  • Göz bebeği ile kaş arasındaki mesafeyle eşit olması. Örneğin:


  • 2.Oranımız. Kulak başlangıçlarının (üstten) göz bebeğiyle aynı hizada olması.
  • ve Kulak bitişinin (alttan) burun kalkık kısmıyla aynı hizada olması.



Sonuç Olarak medoll yaparken dikkat etmemiz oran:


Umarım bilgiler işinize yarar.Anlamadığınız kısımları sorabilir ve fikrinizi beyan edebilirsiniz. <3









6 yorum:

  1. Stardoll de yapmak zor gibi ayrıca bu oranlarla doll yaparsak tatlı tiplerin sonu gibi bir şey şalxösmsoxıwuus

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım sen anlamadın galiba. Eğer kaşınla gözünü daha uzak tutarsan dudağınlada burnunu tutabilirsin.Benim yaptığım sadece örnek.Senin dediğinin aksine stardollda tatlı tiplerin yaptığının doğru olmadığını daha orantılı olması gerektiğini söylüyorum.Daha uzak ta tutablirsin daha yakında ama orantılı tutabilirsin.Ben tam anlatamamışsam özür dilerim ama sanırım anlamadın

      Sil
  2. Çok tskler bu bilgi çok iyi oldu benim için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür edeirm yardımcı olabildiysem ne mutlu bana

      Sil
  3. Ağız ve burunun aynı hizada olmasına karşıyım iğrenç...

    YanıtlaSil