15 Haziran 2017 Perşembe

Biraz Şık | Biraz Sıradışı

Herkese selamlar !
Bugün yine size farklı bir şekilde sesleneceğim .
Bu sefer biraz şık kombinler paylaşıp birazda sıradışı şeyler yapacağız !
  
Hadi başlıyalım !!


ŞIK!

Bu kombinde çoraplar ve kazak ile bir bodysuit yaptım üzerine elbiseyi ekledim ve chanel çanta ile klasik ama sıradışı bir görünüm elde etmiş oldum .






Beyaz bir boğazlı kazak ve omuzdan bir elbise altına riri tasarımı olan çizmeleri giydim ren uyumu açısından gözlükleri ve çantayı ekledim daha sonra kemerindeki altın detayları tek kalmasın diye küpede ekledim.



Bu vetemnts kazak resmen mükemmel herşey ile uyuyor . baby doll tarzı elbise ile alakasız bile olsa mükemmel bir uyum yakaladı sert ama şık oldu kemeride tamamlayıcı olarak kullandım . kemerdeki zincir ile çantaya gönderme yaptım . çizmeler ile kombini tamamladım .



Son kombinimde ise biraz karışıklık yaptım ama güzel bir karışıklık oldu . beyaz etekle içime gidiğim boğrazlı kazağı match ettim . kürkle ceketi birleşik kullandım ve beyaz eteğin altına beyaz çizme olmaz diye plastic boots kullandım ve görüntümü altın çerçeve gözlüklerim ile tamamladım .

Bu yazımı nasıl buldunuz ?
Kombinlerden en beğendiğiniz hangisi oldu ?
Devamı gelsin mi ?
soruların cevaplarını aşağıya yorum olarak bırakın ! ^^

HERKESE İYİ OYUNLAR !


3 yorum:

  1. 3.kombin bence çok hoş bence sonuncu kombin dışında hepsi güzel daha fazla bu tarz kombinler atarsan çok sevinirim :D

    YanıtlaSil
  2. ilk iki kombini beğendim.Bazı kullanıcıların tanıtım yazılarında hareketli yazılar oluyor acaba bunun nasıl yapıldığı hakkında bir yazı yazabilirmisiniz ??

    YanıtlaSil
  3. Kazakların üstüne elbise geçirip farklı kombinlermiş gibi göstermekten vazgeçin farklı adminler alın şu sayfaya

    YanıtlaSil