15 Haziran 2017 Perşembe

Callie's Picks No.81 -Flower Flare Mağazada!

Herkese Merhaba!
Bugün uzun zaman aradan sonra Callie's Picks'in yeni koleksiyonu geldi.



Sanırım artık Callie's Picks = Starcoins.
Son gelen koleksiyonlarda Starcoins parçalar fazlaca vardı.
Bu koleksiyonda da 4 güzel SC parça var.


SC parçaların gelmesi gerçekten iyi fakat koleksiyonun ilgi görmesi için sadece SC ürünler getirmek yeterli değil. Biraz da koleksiyonla uğraşılmış olması gerekiyor.

Mağaza tek kattan oluşuyor.

Çiçek temalı koleksiyonumuzda fiyat aralığı;
6 - 26 SD ve 120 - 220 SC

En çok dikkatimi çeken şey ise eski Hot Buys ürünlerinin gelmiş olması.
Daha önce Hot Buys geldi mi bilmiyorum fakat benim ilk defa dikkatimi çekti.


Normalde Hot Buys'lar mağazada en fazla 30 Gün kalıp sonrada bir daha gelmemek üzere kalkıyorlar.

Resimde gösterdiğim ürün 2010 Ocak ayında gelmiş bir Hot Buys.
Ve mağazada fiyatı 220 SC.


Bir diğer ürün ise Eylül 2014 'de gelmiş Hot Buys.
Onun da fiyatı 25 SD.

Ben araştırıp bu kadar bulabildim.

Hot Buys ürünlerinin mağazaya tekrar geldiğini ilk defa görüyorum.
Daha önce geldiyse de dikkatimi çekmedi.

Bakalım gelecek haftalarda Hot Buyslar gelmeye devam edecek mi?
Siz koleksiyonu beğendiniz mi?


4 yorum:

  1. Kızlarr sdleri harcamayın yarın le gelecek diyorlaar 😍😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kız öyle sessiz sedasız LE mi gelir hiç. Gelse mutlaka bir spoi falan veya bir haber paylaşırlar. Ama yine de sd leri harcamayın çünkü en son koleksiyonun üzerinden yaklaşık 3 - 3,5 ay geçti. Yakın zamanda geleceğini düşünüyorum. Ama işimizi yarın gelecekmiş gibigarantiye almalıyız çünkü Stardoll'un işi belli olmuyor. :)

      Sil
  2. Kızlar sdleri harcamayın yarın le gelecek diyorlar :))

    YanıtlaSil
  3. daha önce de hotbuys gelmişti

    YanıtlaSil