13 Haziran 2017 Salı

DIY - Oda Yapımı #3 (SC Oda)

Herkese Merhaba!
DIY Oda önerileriyle devam ediyoruz.
Bir önceki DIY önerisi yazımda SC ile yapılabilecek DIY oda fikri istemiştiniz.
Bende sizin istekleriniz doğrultusunda bir oda hazırladım.
Umarım beğenirsiniz.


İlk olarak PIX'ten aldığımız resimleri bu şekilde duvara yerleştiriyoruz.


Sonra çubukları da resimdeki gibi yerleştiriyoruz.
Bu şekilde pencere görünümü elde etmemiz gerekiyor.


Sonra Duvar kağıtlarımızı bu şekilde yerleştiriyoruz.


Bu dolapları da gölgelendirmek amaçlı resimdeki gibi koyuyoruz.
Sonrasında dolaplar gözükmeyecek şekilde saklıyoruz.


Eğer SD kullanmak isterseniz veya bu tür ürünleriniz varsa bu şekilde de yapabilirsiniz.


Ve odamız bitti.
Gece Şehir Manzaralı SC bir odamız oldu.
Siz de istediğiniz gibi düzenleyebilirsiniz.


Ben bu şekilde yeni gelen BASICS ürünleri kullandım.

Umarım beğenmişsinizdir.
Yapanlar olursa yorumlarınızı bekliyorum.

Önceki Dekor DIY Önerileri;


6 yorum:

  1. önerileriniz için teşekkür ederim odayı yaptım çok güzel :) ismim hayalsu111

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim, güle güle kullan çok mutlu oldum yaptığın için. Evini ziyaret ettim gerçekten birebir aynısını yapmışsın. Pencerenin alt kısmını duvara kadar uzatmana gerek yok. duvara denk gelen çubukları ters çevir ve zeminin arkasına sakla. Bunlar duvarla zeminin birleşim noktasında ikisini birbirinden ayıran parçaymış gibi düşün. Biraz daha gerçekçi durması için. :)

      Sil
    2. teşekkür ederim :) sizin vermiş olduğunuz oda fikirleri çok hoşuma gidiyor hemen yapmak istiyorum devamının gelmesini dört gözle bekliyorum :)

      Sil
  2. Merhaba.Öncelikle bu harika fikirleri bizlerle paylaştığın için çok teşekkür ederim.Ben de çok beğendim ve evimde uyguladım.Birebir aynı ürünleri kullanmadım.Biraz kendi fikirlerimi de kattım.Bence çok güzel oldu.Tekrar teşekkürler... :)
    Kullanıcı adım : Brightmseelady

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gördüm çok güzel yapmışsın. Güle güle kullan, güzel yorumun için teşekkürler :)

      Sil
  3. SC'li dekor malzemesi az olduğu halde çok güzel bir oda yapmışsınız elinize sağlık :)

    YanıtlaSil