1 Haziran 2017 Perşembe

Gerçekleşiyor Mu? | Yeni Hotbuyslar

Gerçekleşiyor Mu? | Yeni Hotbuyslar
Biliyorsunuz yaklaşık 2 yıldır Hotbuyslar kötüleşti. 
Hala böyle olunca bir değerleri kalmadı.
Kimse almaz, ilgilenmez oldu.

Benim düşünceme göre ya kaldırılması gerekiyordu (Eskiden kalan nadir şeylerden biri) ya da yenilenmesi gerekiyordu ürünlerin, kaliteli parçaların olması gerekiyordu..

Haziran ayında gelecek hbler ortaya çıktı ve şok oldum.
Çok iyi parçalar var!
Kot ceket, gömlek, pantolon, anahtarlık..
LE, Antidote kalitesinde duruyor.
Umarım gelince fiyatları uygun ve gerçekten güzel dururlar :D


11 yorum:

  1. bu hot buys lar 1 ay boyunca mağazada kalıyor öyle değil mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım 1 ay boyunca mağazadalar :)

      Sil
  2. Sadece bu kadar mı parça

    YanıtlaSil
  3. Ben de öyle umuyorum :D O ceket beni tam kalbimden vurdu :D
    Kalktıktan sonra çok değerlenir diye düşünüyorum ^^ :)

    YanıtlaSil
  4. Mükemmel ürünler geliyor. Çoğunu satın alacağımı düşünüyorum. Zaten neredeyse tamamı bu kaliteye sahip ve değerlenebilecek ürünler. Genelde stardoll haberlerini takip edemiyorum, bu bilgiyi verdiğiniz için teşekkürler stardollcufecir, sevgiyle kalın. ♥ -alevprensesi1

    YanıtlaSil
  5. Ben de çok beğendim pembe ayakkabı da güzel :) önceki senelerde yaptığınız blog partilerini yeniden yapmayı düşünüyor musunuz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kısa bir süre sonra tekrar yapacağız. :)

      Sil
  6. 1 ay mağazada kalıyorlar değil mi bazı şeyler biraz pahalı ama almaya değer

    YanıtlaSil
  7. O kot ceket bende de var ama satmaya kıyamam. Zaten ceket bi geldi Chat Roomlarda artık ondan olmayan kalmamıştı. sertab5

    YanıtlaSil
  8. Son tarih nedir bunlar ne zaman kaldırılcak

    YanıtlaSil