11 Haziran 2017 Pazar

Geri Dönüyoruz! -Yazar Alımı-

stardoll 2017 ile ilgili görsel sonucu
Geri Dönüyoruz! 
Selamlar Gençler!
Biliyorum blogu çok boşladık.
Bunun birçok nedeni var.
Öncelikle Stardoll'a verilen önem azaldı, birçok kişi oyunu bıraktı vs. 
Ardından yazarların yoğunluğu, sınavlar derken yine bir yaz tatiline geldik.
Bu 3 aylık tatilde birçok etkinlik planladık.
Fecir Store 3 gelecek!
Büyük çekilişlerimiz olacak!
The Fall yayınlanacak. (Önce oyuncu alımı olacak)!
Yeni öneriler, etkinlikler olacak!
Kısacası tekrar toplanmaya karar verdik tabi ki sizin desteğinizle..

Öncelikle Yeni, Genç, Dinamik Beyinler arıyoruz!
Hem bu sefer şartımız da yok!

Eğer blogda çalışmak istiyorsan

BURAYA

mesaj at. Mesajda kendini tanıt, blog için neler yapabileceğini söyle konuşup anlaşalım!


Unutma sen yoksan 1 kişi eksiğiz!
Birlikte daha iyi yerlere gelebiliriz. Birlikte..

Mesajınızı bekliyorum..
Sağlıcakla kalın!
Pazartesi büyük ödül ile başlıyor etkinliklerimiz!

9 yorum:

  1. Merhaba birsey sorucaktim ben telefondan stardola girince odalarim ve magaza aciliyor acaba bi sorun mu var yoksa stardollun yeni uygulamasimi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, daha önce Stardoll'un telefonlardan ve bazı bilgisayarlardan açılmasını engelleyen uygulama (Flash) stardoll'dan kaltığı için artık telefonlardan girebiliyoruz. :) Bunun yazısını yazmıştık; http://stardollcufecirturkey.blogspot.com.tr/2017/05/stardoll-guncellemeleri.html Bakabilirsin :)

      Sil
    2. Ben o zaman yazdiginiz yazidan bir şey anlamamıştım şimdi yani uygulama indirmeden stardollda evimize felan girip istediğimizi yapabiliyor muyuz

      Sil
  2. ooooooollllllllllleeeeeeeeeyyyyyyyy fecir geri dönüyor
    oley (0)
    oley /
    oley / /

    YanıtlaSil
  3. Artık yazıları zorakiyazıyormuşsunuz gibi hissediyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bunun farkındayım ve amacımız bunu düzeltmek ve burayı eğlenebileceğiniz bir yer haline getirmek :D

      Sil
    2. Samanyolu'nda efsaneydin

      Sil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil