6 Haziran 2017 Salı

Haziran Ayı : Yeni HotBuys!

Herkese Merhaba!

HotBuyslar gelmeden önce eski HotBuys grafikleri geri geliyor mu diye düşünmüştük.
Bugünde bu düşüncemizi onaylayabilcek türden bir HotBuys bize "merhaba!" dedi.


Bu HotBuys'ta beni şaşırtan başka bir şey ise Fendi adlı markanın bir ürünü gelmiş olması.
Üstelik fiyatıda uygun.
Eğer markayı takip ediyorsanız It Girls mağazasından veyahut katalogtan alabilirsiniz.
Şahsen ben nerede kombinleyeceğimi tam bilemediğimden almayı pek düşünmüyorum.
Ama diyebileceğim şu ki HotBuys'lara karşı umut beslemeye başladım.
Geçenlerde gelen HotBuys ceket bize bunu gösterdi. 
Siz ne düşünüyorsunuz?

Kendinize iyi bakın!

4 yorum:

  1. ben güzellik salonundaki katalogtan herhangi birşey alamıyorum bu benimle ilgili bi durum mu yoksa herkeste varmı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bendede öyle çoktandır var bunu mağazadan alıyorum

      Sil
    2. bende ben mağazandanda zor alıyorum katologta ise basıyoru basıyorum alınmıyor

      Sil
    3. bir şey söyleyeceğim basic decor un haline bakan var mı ürünle epey bir iyi iki kat mı ekledi yoksa ben mi bilmiyorum ve
      feyza sana katılıyorum alınmıyor yine meşhur stardoll hataları işte :/

      Sil