16 Haziran 2017 Cuma

HotBuys | Ürün Eleştirisi

Selamlar!


Biliyorsunuz her güne ait HotBuys ürünleri mağazalara yerleştiriliyor.
Bu sefer ki yazımda da bundan bahsedelim.


EVIL PANDA mağazasına gelmiş Cuma gününe ait HotBuys ürünümüz bu platformlu ayakkabı.
Fiyatı da 18SD.

Açıkçası kendi adıma sevmediğim bir ürün oldu, çok basit göründüğünü düşünüyorum.
Kombinler de güzel bir görüntü elde edebileceğimiz bir parça olmadığını düşünüyorum.

Bugün ki HotBuys ürünümüz için benim düşüncelerim böyle, peki ya sizin?
Yorumlarınızı eksik etmeyin, bir sonraki yazımda görüşmek üzere!




6 yorum:

  1. Yaaa ben bu bloğu çok seviyorum

    YanıtlaSil
  2. her geçen gün kendinizi geliştirmeniz sizi takip etmem için bi sbep daha

    YanıtlaSil
  3. play list e imagine dragons-believers, pocketful of sunshine sia-never give up nick jonas-close zendeya-replay ve ruelle_monsters ı ekler misiniz

    YanıtlaSil
  4. Ben ayakkabıyı cok beğendim aksine. Güzel kombin yapabileceğimi düşünüyorum. Beyaz rengi kullanmayi severim beylazla bu ayakkabi uyumlu olabilir :)

    YanıtlaSil
  5. Ayakkabı güzel aslında; fakat biraz kalitesiz duruyor sanki. Kendi adıma konuşayım, çok daha iyi olabilirdi. Basit ve minimal ürünlerden hoşlanmama rağmen bu onlardan biri değil. Güzel; ama kullanışsız mı desem, yoksa denemişler; ama olmamış mı bilemedim doğrusu.

    YanıtlaSil
  6. Hani neyle kombin edilebilir merak ediyorum, tabi herkesin tarzı farklıdır ama ayakkabı bir şeyle kombin edilmiyor, hiç bir şeye uymuyor. Kendi düşüncemdir. sertab5 istek atın

    YanıtlaSil