17 Haziran 2017 Cumartesi

HotBuys | Ürün Eleştirisi



Merhaba!




Bu yazımda da gelmiş olan HotBuys ürününden bahsedeceğim.

Cumartesi gününe ait, EVIL PANDA mağazasına 15SD fiyatından getirilmiş olan HotBuys ürünümüz bu tüllü gömlek;


Ürün için kendi düşüncelerimi belirtirsem, gömlek olarak çok kaliteli ve çok güzel bir parça olabilirdi. 
Ayrıca kombinler için ayrı tarzlarda kullanılması mümkün bir parça gibi görünüyordu.

Fakat gömleğin altına eklenmiş tül ile ürünün kalitesini kaybettiğini düşünüyorum.

Peki ya sizler neler düşünüyorsunuz? Yorumlarınızı eksik etmeyin, merakla bekliyorum!




6 yorum:

  1. bende senin gibi düşünüyorum kesinlikle tül kısmı kaliteyi düşürmüş gömleğin üst kısmı harika :/

    YanıtlaSil
  2. ya gerçekten yarısna kafar indirmiştim tek gömleğin üstünü gördüm geri kalan yazıları görmek için baktığımda btünozelliğini katbetmişti gerçekten kalitesini düşürmüş

    YanıtlaSil
  3. keşke üst bölümüm gibi alta kadar inseydi tül bölümü dediğin gibi olmasaydı bir türlü mükemmel bir hotbuys göremedik

    YanıtlaSil
  4. Katılıyorum. Belki yüksek bel pantolonla veya etekle felan o tül yeri kapatabilirim diye aldım. Güzel kombinlenebilir bence

    YanıtlaSil
  5. Doğru katılıyorum öle olsaydı dahja hoş olurdu ama bnm bölede çok kötü gelmedi gözüme

    YanıtlaSil
  6. tüllen gömlek olmamış ilk hotbuysa baktığımda gömlek gibi de göremedim ürünü ceket zannettim pek beğenemedim

    YanıtlaSil