24 Haziran 2017 Cumartesi

HotBuys | Ürün Eleştirisi

Merhaba!



Evet, yeniden ara vermeden ben geldiim.. Bu sefer farklı bir konu ile karşınızdayım.
Bugüne ait yani cumartesi gününe ait HotBuys ürününden bahsetmek, eleştirisini yapmak için düşüncelerimden bahsedeyim.

Öncelikle gelen HotBuys ürünümüz bir tane çanta. 22SD  fiyatında,  It Girls   mağazasına gelmiş bulunmakta.


Farkındayım, her hafta 1 ürün eleştirisinde bulunuyorum ve düşüncelerim her seferinde olumsuz yönde oluyor.. Maalesef ki bu da öyle..

Bu üründen de pek hoşlanmadım, fiyatını da böylesine bir ürün için fazla buldum açıkçası.
Kombinler arasında hoş bir görüntü sağlayacağını düşünmüyorum.

Peki ya sizlerin düşünceleri neler? Yorumlarınızı eksik etmeyin, bir sonraki yazımda görüşmek üzere!



1 yorum:

  1. gerçekten beğenmemekte haklısın çanta bildiğin her mahallede olan ayten teyze çantası :D

    YanıtlaSil