12 Haziran 2017 Pazartesi

İlham verenler | Kombinler | KULLANICILAR

Herkese Selamlar !!
Bugün normalden farklı bir konsept ile geldim.
İlham verenler ilk başta bir designer marka ile başlamak istiyorum .

VETEMENTS

KÖTÜ  KIZLAR VETEMENTS GİYER !


vetements ile ilgili görsel sonucuİlgili resim

Son zamanlarda patlayan bu marka oversize ve marjinal ürünleriyle ünlü oldu !





Şimdi bu marka tarzında  kombinlere bakalım:
  

suit'ine gitmek için  theperpetua            suit'ine gitmek için  3melekbir_arada 

 

                                                        suit'ine gitmek için larissa.goldie


İlham veren bir diğer olay ise 

KARDASHİAN 'S

İlham vermiyor evet ama komibnlerini seviyorum birkaç kardashian kombini derledim.

kylie looks ile ilgili görsel sonucu louis vuitton kylie jenner ile ilgili görsel sonucu

İlgili resim kim kardashian plastic shoes ile ilgili görsel sonucu
kendall jenner two tone jeans ile ilgili görsel sonucu  kendall jenner vetements ile ilgili görsel sonucu


Gerçekten ilham veren bir moda haftası ;

SEOUL FASHİON WEEK 

MÜKEMMEL BİR STREET STYLE .



AYŞEGÜL ALTUN ' UN VİDEOSUNU GÖRENE KADAR SADECE PODYUM İLE İLGİLENİYORDUM VE STREET STYLE BEKLEDİĞİMDEN DAHA DİKKAT ÇEKİCİ !!!

seoul fashion week street style 2017 ile ilgili görsel sonucu seoul fashion week street style 2017 ile ilgili görsel sonucu 

Bu günlük bu kadar !
Bölümü nasıl buldunuz ?
Devamı gelsin mi ?

Aşağıya yorum olarak bırakmayı unutmayınız !!

HERKESE İYİ OYUNLAR !!!!!

4 yorum:

  1. Devamını bekliycem :)

    YanıtlaSil
  2. Çok karışık bir yazımı olmuş yoksa benmi anlayamadım

    YanıtlaSil
  3. Blogdaki gelmiş geçmiş en güzel yazı.Emek verilmiş araştırılmış :) teşekkür ederim. Burak_bjkelmas

    YanıtlaSil
  4. Cok başarılı

    YanıtlaSil