14 Haziran 2017 Çarşamba

İşaret Dili | Yeni Yazar

Merhaba arkadaşlar ben yeni yazarınızım.
İlk önce kendimi tanıtayım benim adım Çağlar. 16 yaşındayım.
Stardoll da kullanıcı adım Erkekler1Numa

Uzun zamandır bu bloğa katılmayı istiyordum. Katıldığıma çok mutlu oldum.


Burada sizinle birlikte iyi zaman geçireceğimizi düşünüyorum.

Uzun zamandar beri ilgilendiğim İşaret Dili hakkında size bilgi vermek istiyorum.
İşaret dili, işitme veya konuşma engellilerinin aralarında iletişim bağı kurabilmek için el haraketleri ve yüz mimikleri ile yapılan sessiz görsel bir dildir.



Ben uzun zamandır bununla ilgileniyorum ve birçok işitme ve konuşma engelli arkadaşım var.
Bundan yanı sıra işaret dili ile müzikler yapıyorum.
Birçok arkadaşım bununla ilgili şeyler söylediler. Benimde ilgi alanıma girerek kursa yazıldım. O kadar güzel birşey ki hem eğlence için hem hobi için yapıyorum. 


Harflerimiz böyle eğer hiçbirşey bilmiyorsanız harfler ile anlaşabilirsiniz.
Herkesin yapabileceği birşey düşünmenizi tavsiye ederim İleride çok işinize yarayabilir.


2 yorum:

  1. Çok önemli olduğu halde önemsenmeyen bir konuya değinmişsin hoşgeldin aramıza

    YanıtlaSil