13 Haziran 2017 Salı

Keyifli Röportaj



Merhaba!

Keyifli bir röportajla veya başka bir deyişle ikinci yazım ile karşınızdayım!

Evet okuduğunuz gibi röportaj yaptım, peki kim ile mi? Son zamanlarda ismini dekor alanında fazlasıyla duyuran ve Türk kullanıcılar tarafından sevilen Has-Ret ile. Öyleyse, başlayalım;

Merhaba Hasret, öncelikle oyuna nasıl / ne zaman başladığından bahseder misin?
Merhaba, oyuna kuzenlerimin aracılığı ile başladım. Oyunu gördükten sonra 2014 yılında kendime bir üyelik açarak oyuna başladım.

Öyleyse biraz kendinden bahset ardına oyuna seni çeken şeylerden bahsedelim.
İsmim Hasret, 22 yaşındayım ve İzmir'de yaşıyorum. Oyun için beni çeken şey elbette oyundaki alanım, yani dekor. Oyunda hayal gücümü aktarabileceğim bir imkan olduğu, zaman geçirerek zevk alabileceğim bir durum olduğu için başlamıştım.

Evet dekor alanında Türk kullanıcılar arasında ismini duyurmuş tasarımcılardan birisisin. Peki ilk kez dekor tasarımı yapmaya nasıl başladın?
Şöyle ki, zaman zaman esinlendiğim görseller oluyor. İlk tasarımımı da bir görsel üzerinden yapmıştım, amacım yalnızca yapabilecek miyim diye denemekti.

Evet alanın dekor fakat saç,takı gibi alanlarda da başarı edinmiş bir kullanıcısın. Durum böyle olunca en çok hangi alanda tasarım yapmayı seviyorsun ve diğer alanlarla ilgili görüşlerin nelerdir?
Öncelikle teşekkür ederim. Elbette en zevk aldığım alan dekor alanı, diğer alanlar içinse yaptığım tasarımlar elbette var ama dekora göre acemi olduğumu düşünüyorum.

Tasarımlarını yapmak ne kadar zamanını alıyor?
En geç 30-35 dakika sürüyor, en basit 20 dakikamı alıyor. Detaylandırarak tasarlamak hedefim olduğundan parça sınırı ile biraz gecikiyor elbette.

Benimle en sevdiğin 3 dekor tasarımını paylaşır mısın?
Elbette, bu 3 tasarımım diğer tasarımlarıma göre çok daha ilgi görmüş, başarı sağlamış tasarımlar olduğu için daha çok seviyorum.



Gerçekten çok güzeller, şimdi biraz stardoll'da olan yerinden bahsedelim. Nasıl ilgi görmeye başladın?
Tasarımlarımı satışa sunduktan sonra alımdan dolayı birçok kullanıcı tanıdı. Daha sonrasında gözde tasarımlar arasında derecelerin üstüne 1.lik elde ettim. Dolayısıyla satışlarımın yükseltisine göre de yayılmaya devam etti. Uzun zaman boyunca dekor tasarımından sonra, diğer alanlarda kendimi geliştirmeye çalıştım. Belli bir süre sonra takıda lens tasarımı, saç tasarımı ve göz maskesi tasarımı yaptım ve bu sayede takı, saç ve dekor tasarımlarım yayıldı. Gördüğüm ilgi sürecinde de NCG, CG gibi yarışmaları kazandım.

Uzun soluklu ve meşâkatli bir yolculuğun sonunda hedefine ulaşmışsın, tebrik ederim. Biraz tarzından bahsedelim, ne tarz giyinmeyi seversin?
Daha çok satın aldığım saç tasarımlarına uygun giyiniyorum, genellikle spor-şık tercih ediyorum sanırım.

Kombinlerinde dikkat ettiğin şeyler var mı, varsa neler?
Yalnızca göze ve kendi zevkime hitap eden parçaları tercih ediyorum.

Sevdiğin renkler nelerdir ve bu renkleri kombinlerinde kullanmak için ayrı bir özen gösterir misin?
Yeşil, beyaz ve siyah rengini severim. Özellikle özendiğim bir konu yok, ister istemez bu renklerden birisi kombinimde zaten oluyor.

Son sorum olarak, bu röportajı okuyan insanlara ne demek istersin?
Ne isterseniz isteyin hakkınızla, adalet ile elde edemeyeceğiniz hiçbir şey yoktur. İnanıp azmetmek ve sabretmek en önemli ihtiyaçtır. 

Bu güzel cevaplar için ve zaman ayırdığın için çok teşekkür ederim.
Ben teşekkür ederim asıl. 


Böylesine güzel uzun bir röportaj yaptık, umarım beğenirsiniz. Güzel yorumlarınızı bekliyorum!
Aşağıdaki resme tıklayarak Hasretin süitine göz atabilirsiniz!

 Aşağıdaki fotoğrafa tıklayarak Hasret'in süitine göz atabilirsiniz.



4 yorum:

  1. cok detaylı ve güzel olmuş sanki biraz uzun olmuş ama ii

    YanıtlaSil
  2. Evt gerçekten dediginiz gibi bir donus yapmaya basladiniz cok onceden ber girdigimde yeni bi haber vardi bu aralar hic yok ama bir kac gun oncesine kadar blog eski haline geri dönüyor bu mükemmel bir şey sizi seviyoruz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bloğumuz eskisinden çok daha aktif olacak, herşey çok daha güzel olacak. Teşekkür ederiz :)

      Sil