20 Haziran 2017 Salı

Lolipops1199 ile Röportaj..

Herkese Merhaba!

Bugün Lolipops1199 ile röportaj yaptık.
Belki çoğunuz tanır ama eminim tanımayanlarda vardır aramızda. Tasarımları belki hatırlamanızda yardımcı olur.
İşte Lolipops1199'un bazı saç tasarımları,



Kendisi ile ingilizce sohbet ettik fakat size türkçe olarak çeviricem tabiki.


+ Öncelikle beni kırmayıp röportaj teklifimi kabul ettiğin için teşekkür ederim.:)
 Ne zaman bu oyuna başladın. Başlama nedenin neydi?

- Rica ederim. :)
Okulda arkadaşlarımın bahsetmesi üzerine 2012 yılının Eylül ayında başlamıştım


+ Bize biraz kendinden bahsedebilir misin?

- Boş zamanımda kaykay kaymaya ve bisiklet sürmeye bayılıyorum yani atletik bir kızım.
 Ayrıca alışveriş yapmayıda çok seviyorum. :)


+ İlk tasarımını ne zaman satışa sundun?

- Sanırım 2013 yılıydı, hatırladığım şey oldukça korkunçtu.


+ Tasarımlarını yapmak ne kadar zamanını alıyor?

- Ortalama 1 saat sürüyor.


+ Leonardo DiCaprio'dan esinlenerek yaptığın yüz tasarımı büyük bir ilgi toplamıştı,
 bunun hakkında ne düşünüyorsun?


- İnsanların tasarımlarımı beğenmesi çok hoşuma gidiyor,
 Leo şuana kadar yaptığım en iyi tasarımım. :)


+ Daha fazla zamanını almak istemiyorum,
 beni kırmayıp sorularıma cevap verdiğin için çok teşekkür ederim.

- Ben teşekkür ederim. Bu sohbet için. <3


Görüşmek Üzere...


4 yorum:

  1. Merhaba sevdimlanseni_ adlı kullanıcılada röportaj yaparmısınız kız çok güzel ve çok tatlı :)

    YanıtlaSil
  2. kendisini stardoll da ziyaret ettim gerçekten çok hoş tasarımları var başarılar

    YanıtlaSil
  3. sakura.t ile röpörtaj yapar mısınız

    YanıtlaSil