2 Haziran 2017 Cuma

Son Kez Sizlerle..

Merhabalar :)
Bugün son kez sizlerleyim.
 Blogda yaklaşık 10 aydır yazarlık yapıyorum ve
bugüne kadar yazılarımı çok severek,hiç sıkılmadan yazdım.
  Bu blogda yazar olmak benim için CG olmaktan bile daha önemliydi.
Yanlış anlaşılmasın bu sözüm sakın bloga ün yapmak için yazar olmadım tabii ki de :))
Sadece yazmayı seviyordum ve bir gün bu blogda
 yazar olmak benim için cidden büyük bir hayaldi.
 Stardoll ve bu blog sayesinde çok fazla kalbi güzel insan tanıdım.
Hatta aralarında kardeşten öte gördüğüm kişiler bile oldu.
Bana bugüne kadar oyunda ve blogda yardımcı olan herkese çok teşekkür ediyorum :) 
  Hepinizi de ayrı ayrı çok seviyorum <3
 Umarım bende size kendimi sevdirmeyi başarmışımdır.

  Son olarak diğer yazarlarımız okul döneminde gerçekten çok yoğunlardı.
  Bu süreçte ellerinden geldiğince bloga zaman ayırmaya çalıştılar.
 Sanmayın ki Fecir ailesini artık önemsemiyoruz tam tersi sürekli yeni ve farklı fikirler
üretmeye çalışıyoruz.
  Bir yandan okul ve iş diğer yandan blog çok zorluyor gerçekten.
 Bu nedenle sizlerden tek ricam yazarlarımıza karşı birazcık anlayış göstermeniz.
Ben bundan sonraki süreçte sizleri bomba gibi bir Fecir'in beklediği haberini vereyim
 ve yazımı artık sonlandırayım :)
Son kez kapanışımı yapayım..
Sağlıcakla kalın :*

7 yorum:

  1. Seni özleyeceğiz hoscakal :)

    YanıtlaSil
  2. ya nasıl:( :( :( UMARIM BEN YANLIŞ ANLAMIŞIMDIR FECİRDEN AYRILMIYORSUNDUR DEĞİLMİ

    YanıtlaSil
  3. seni çok sevmiştim oysa gamzexstar

    YanıtlaSil
  4. Şimdi bu blogu gercekten birakiyor musunuz yoksa ben mi yanlis anladim bu çok üzücü bu blogun en yakin takipcilerindenim tabi bırakıyorsanız bu sizin tercihiniz yolunuz acik olsun unutmayin ki sizi ve stardollcufecir ailesini çok seviyoruz

    YanıtlaSil
  5. nasıl yani blogtan ayrılıyo musunuz?

    YanıtlaSil
  6. lütfen bu bloğu bırakmayın vee yeni bedavalar verin siz bii harikasınız

    YanıtlaSil
  7. lütfen bu bloğu bırakmayın vee yeni bedavalar veri,n siz bir harikasınız stardollcufecir seviliyorsunnn

    YanıtlaSil