19 Haziran 2017 Pazartesi

Top 5 Tasarım | FecirList

Merhaba arkadaşlar !

Biliyorsunuz ki Stardoll'da bir sürü muhteşem tasarımlar yapılıyor. Bunlardan bir kaçını sizler için derledik.

Bu ürünleri beğeneceğinizi düşünüyorum.

İlk tasarımımız sakura.t tarafından yapılmış harika bir çeket.
Benim en sevdiğim tasarım diyebilirim. Gayet başarılı olmuş.


Sıradaki tasarım ise aynı kullanıcıya ait olan bir çeket daha. 


Sıradaki tasarım aynı kullanıcıya ait bir çizme. 


Şimdi ki tasarımımız ise bir kemer.
Tasarımcısı yulissahermosa'dır. Ben tasarımı gayet beğendim. 

Şimdi ki tasarımımız ise yine bir çeket. Yine beğendim diyebilirim.
Tasarımcısını bulamadım. 


Siz neler düşünüyorsunuz tasarımlar hakkında?









3 yorum:

  1. Tek kelimeyle mükemmeller bir k-fan olarak bayıldım

    YanıtlaSil
  2. O ceketi yapana kadar ne çok uğraşmıştır🤐 Lütfen emek hırsızlığı yapıp bu ürünleri kopyalamayı...

    YanıtlaSil
  3. Tanitim duzenleme onerisi yapar misiniz

    YanıtlaSil