17 Haziran 2017 Cumartesi

Trend Videolardan Öneriler! | Fecir List

Merhaba Arkadaşlar!
Yeni bir format ile karşınızdayız!
Trend videolar arasından sizin için beş adet video derledik.Sadece videolar olmayacak Fecir List adı altında çok fazla şey göreceksiniz :) Beklemede kalın!
Umarım derlediğim videoları beğenirsiniz.
İlk video Tepkikolik kanalından.Ben şahsen bu kanalı severek takip ediyorum.Gençlerin hepsi bana samimi geliyor.Gençler bu videoda Onur Ünlü'nün  ''Görünen Adam'' adlı web dizisine tepki gösteriyorlar.

Ben diziyi izliyorum.Televizyonda ki dizilerin hepsi aşk meşk olduğundan değişik bilim kurgu tadında bir dizi çok iyi geldi.Zaten Onur Ünlü'nün Leyla ile Mecnun dizisini de çok seviyordum.Yeni dizi yaptığını görünce çok sevindim.Bence artık televizyonda ki aşk meşk ve eşinin baldızının baldızına aşık olma dizileri yerine bu tarz farklı konularda diziler daha iyi olabilir.
Siz neler düşünüyorsunuz? Yorumlarda belirtin :)

İkinci videomuz Kafalar kanalından.
Kanalın bu videosu geçen hafta yaptıkları ''1 haftada 100 bin abone gelmesi ve 2 milyon aboneye ulaşma'' amaçlı idaaları sonucu saçlarını 3 numaraya vurdurmalarını konu alıyor :) Bence aralarından en çirkini Atakan olmuş :) Resmen caillou ve avatar karışımı bir şey olmuş ama şunu anladım erkekler saçlarını 3 numara yaptıkları zaman bütün karizma yerlerde oluyor :) Ayrıca sadece onlar değil yanlarında bir kaç kişi daha saçlarını kestiriyor.Çok eğlenceli bir video izlemenizi tavsiye ederim.
Sizce en çirkinleri kim olmuş?Yorumlara yazmayı unutmayın.
Video açıklaması: ''Bugün size verdiğimiz o güzel, o hüzünlü sözü tutma günü! Bugün bu videodamızda, o saçlar keloğlan olacak! İlk kurbanımızla kesim işlemimize başladık…Sıra bize geldiğinde ise bu keyifli anlar son buldu ve bizler için hüzünlü anlar başladı. Hepimizin hissettikleri ve ilk tepkileri işte sizlerle! İddiaya girdiğimiz günden beri hangimizin daha çirkin olacağına biz karar veremedik ve bu kararı sizlere bıraktık.''

Üçüncü videomuz Orkun Işıtmak kanalından.
Bu videoda su şişesini ve yanında başka şeyleri çevirip fırlatarak düz tutmaya çalışıyor.Orkun çok samimi youtuberlardan birisi.Video çok eğlenceli.Normal birisi onları yapsa sıkıcı olur ama Orkun'un hareket ve mimikleri eğlence katıyor açıkçası.
Video açıklaması:Ben Orkun Işıtmak , bugün gerçek hayatta inanılmaz atışlar yapıyorum. Su şisesi (water bottle) challenge , futbol topu , pinpon topu gibi şeylerle inanılmaz trick shotlar yapıyorum!

Dördüncü video Uras Benlioğlu kanalından.
Bu videoda sizlerle farklı pratik bilgileri paylaşıyor.Güzel ve eğlenceli bir video olmuş.
Video açıklaması:Birbirinden ilginç ve faydalı pratik bilgiler ile karşınızdayım. Bayat ekmek, Nutella, balon,meyve ve sebzenin bir arada olduğu hem faydalı hem de eğlenceli pratik bilgiler bir arada :)
Bayat ekmek nasıl çıtır çıtır olur, sandalye ayağı nasıl düzeltilir, limon nasıl sıkılır, kopya nasıl çekilir? Ve daha birçok sorunun cevabı bu videoda!



Video FurkanyamanHD kanalından.
Bu videoyu neden seçtin bu prim videosu gibi şeyler söyleyebilirsiniz bu video ile bir konuya değinmek istedim sadece.
Artık toplumumuz gittikçe kötüye gidiyor.Akla mantığa sığmayan şeyler yapılıyor.Küçücük kız çocuğuna tecavüz ediliyor.Üvey annesi çocuğa işkenceler yapıyor.Daha nice olaylar...
Küçük ceylin mesela.Komşusu tarafından kaçırılıp öldürülüyor.

Mesela Aybüke Yalçın.12 sene öğretmen olmak için okuyor.Zorlu sınavları atlatıyor ve18.tercihi Batman'a atanıyor.18.tercihi olmasını aldırmıyor ve öğretmen olduğu için çok seviniyor.Sonra ne oluyor biliyor musuuz?
Lanet bir TERÖR olayı yüzünden öldürülüyor!Hiç bir suçu olmamasına rağmen!
Yeter artık bitsin şu terör!
Yeter artık bitsin bu çocuklara yapılanlar!
Yeter artık bitsin bu haberler!
Bunlara sebep olanların Allah belasını versin.Başka diyecek söz bulamıyorum.
Video açıklaması:Bugün sizlerle beraber 7 yaşındaki Ivan'ın hikayesini ve mektubunu okuyacağız. Umarım bu vesileyle şuan ki hallerinize şükür edersiniz. Anne ve babalardan da çocuklarının değerlerini bilmesini rica ediyorum. 


1 yorum:

  1. Berfinya15

    Ben ivanın Hikayesi dinledim ve gercekten cok acıklı dinlerken ağlamamak için kendimi sıktığım yerler bile oldu ve gercektenn suan yasadığımız hayata sükredelim sadece hayata değil anne babalara daa bazı anne babalar vardır cennetliik bazılarıdaa isee vicdansız cehennemlik Kısaca ölümm :((

    YanıtlaSil