30 Haziran 2017 Cuma

Yeni | LE!

Herkese merhaba!





Her hafta herkesin geliyor dediği LE sonunda geldi. 
Herkes harika bir koleksiyon beklerken beklentinin bu kadar altında olmasına açıkcası üzüldüm.
Güzel parçalar elbette var mesela geldiği gibi tükenen ceket, bu ceket satılmaya başlandığı zaman değeri çok yüksek olacağa benziyor.
Turuncu pantolona benzer bir pantolon gelmişti hal böyle olunca da artık ürünler tekrarlamaya mı başlıyor düşüncesine giriyoruz. 
4-5 parça haricinde ürünleri beğenmedim. 
Fiyatları da her zamanki LE fiyatları.
Siz ne düşünüyorsunuz? Neler aldınız? 


6 yorum:

  1. benim ceket ve şapka hoşuma gitti ikiside tükenince siyah çizmeyi aldım çok hoşuma gitmedi ama değeri olabileceğini düşündüm

    YanıtlaSil
  2. Bari neleri almamız gerektiğini yazsaydınız ürünler tükenmeden önce :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ürünler geldiği gibi tükendi arkadaşlar

      Sil
  3. Gördüğüm en berbat LE. 1. Kattakiler paylanco kıyafeti gibi

    YanıtlaSil
  4. metalik çizme ve beyaz üzeri çiçekli gömleği aldım. Kargo pantolon, oversize sweatshirt ve kısa kırmızı elbiseyi de tükenmeseler almak isterdim. Bu arada beni ziyaret edin :) Stardoll adım Brindis18

    YanıtlaSil
  5. Ben artık Le yi beklemiyorum bile :) ürünler tukendikten sonra bakıyorum ne gelmiş diye :)

    YanıtlaSil