8 Temmuz 2017 Cumartesi

FecirList | Türkçe Pop 5

Merhaba Arkadaşlar

Bugün size geçtiğimiz günlerde kısa zamanda çıkan şarkıları derledik.

Şarkılarımız Türkçe Pop'tur.


Şarkılar rastgele sırlanmıştırlar. Üstlerine tıklayınca videoya gider.

İlk şarkımızla başlayalım;

Biliyorsunuz ki Tarkan albüm çıkardı ve televizyonlarda, reklamlarda heryerde karşımıza çıkıyordu.


Şarkı gerçekten çok güzel olmuş ben çok beğendim.
1 Haftada 9 milyon izlenmeye ulaştı diyebiliriz.

Diğer şarkımız Ozan Doğulu ve Demet Akalın düetli şarkı.
Şarkımız yaz şarkısı.


Ben şarkıyı beğendim ama bazıları beğenmemiş herkesin zevki ayrıdır.
Dinlemenizi tavsiye ederim bağımlılık yapıyor.
3 Haftada 13 milyon izlenmeye ulaştı.

Diğer şarkımızı Edisten bomba bir şarkı.


Ben şarkıya bayıldım çok güzel olmuş.
2 Haftada 6 milyon izlenmeye ulaştı.

Diğer şarkımız Hadiseden geliyor.
Şarkıyı beğenmeyenler varmış ama şöyle bir söylenti var Hadise şarkıyı Lösemili Çocuklar için yazdığı iddia ediliyor.


Şarkıyı ben pek fazla beğenemedim ama şarkıyı 1-2 kere dinlediğimizde aklımıza giriyor.
Şarkı 1 haftada 7 milyon izlenmeye ulaştı.

En son şarkımız Ebru Polattan bomba gibi geri döndü ve bomba gibi şarkı çıkardı.


Ben çok beğendiğim şarkıyı.
Şarkıyı dinlerseniz çok beğenirsiniz. 
Şarkı 1 haftada 2 milyon izlenmesi mevcut.

Ben genelde bunların birkaçını dinliyorum ve fazla bağımlı yapıyor.

-Siz şarkılar hakkında neler düşünüyorsunuz?








11 yorum:

  1. antidone ne zaman cıkıcak

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha spoiler çıkmadı bilmiyoruz ama spoiler falan çıkarsa haber ederiz ;)

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Daha spoiler çıkmadı bilmiyoruz ama spoiler falan çıkarsa haber ederiz ;)

      Sil
  3. Haber yapacaksanız haber yapın aptal aptal şeyler koymayın! Şu saçma müzikleri de kaldırın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pardon ama bir müzikle ilgili bir şey paylaşıldı diye böyle demenize gerek yok. Sonuçta bu gönderi hariç diğer her şey stardoll ile ilgili bu da değişik bir şey olmuş. Müzikleri saçma buluyorsan da durdurabilirsin kimse dinle diye zorlamıyor!

      Sil
  4. Yukarıdaki arkadaşa katılıyorum. Eğer mümkünse sitenin müziklerini kaldırın, herkesin zevkleri farklı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. müziği durdurabilirsiniz? Pardon ama müzik buraya farklı ve güzel bir hava katıyor. Herkesin kendi görüşü ama bu da benim görüşüm müziklere bakarsın beğenmedin mi?! Değiştir! Seni tutan yok sonuçta. Umarım yanlış anlaşılmamışımdır.

      Sil
  5. Fendi geldi. Almamızı tavsiye ettiğiniz ürünleri yazar mısınız? ^^ -alevprensesi1

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fendi mağazasını paylaştık ilerleyen zamanlarda arkadaşlarım paylaşacaklar ;)

      Sil
    2. Şimdiden gelecek post için teşekkürler. :)

      Sil