10 Temmuz 2017 Pazartesi

s34baby ile kombin önerileri #6



Merhaba!


Selam! "s34baby ile kombin önerileri" serimizin 6.yazısı ile karşınızdayım.

Bugün bildiğiniz üzere FENDI Tribute geldi, bu yüzden temel parça üzerine olan kombin önerimi yeni gelen bu mağazanın benim için en güzel parçası olan FENDI gömlek ile yapmak istedim.

Öyleyse ilk önerim ile başlayalım..

#KOMBİN 1: Bu örnekte tam anlamıyla benim tarzım yani maskülen bir tarz hakim. Burada gömleğin kol ve yaka detayı gayet farkedilir biçimde..

Gözlük: RIO
Gömlek: FENDI Tribute

Askılı Crop Top: Stardoll Hediyesi(Special Product)
Ceket: DECADES
Pantolon: Callies Pick's
Çanta: Callies Pick's
Ayakkabı/Çizme: FENDI Tribute


#KOMBİN 2: Bu örnekte, altın ve kırmızı renginin hakim olduğu bir görüntü ile karşı karşıyayız.

Küpeler: LE
Gömlek: FENDI Tribute

Askılı Üst: BASIC
Etek: GUCCI
Çanta: RIO
Ayakkabı: ROYALTY


#KOMBİN 3: Bu örnekte ürünlerin üst üste giyilerek elde edildiği bir görüntü var. Pantolon çizme ve transparan etek, elbise ile gayet uyumlu duruyor.

Gözlük: THE JetSet
Gömlek: FENDI Tribute

Elbise: DIESEL
Çanta: THE JetSet
Etek: Pretty In Love
Pantolon Çizme: LE


Yazımın sonuna gelmiş bulunmaktayım, tüm yorumlarınızı tek tek okuduğumu bilmenizi istiyorum. Saygı çerçevesindeki yazılmış her türlü eleştiriyi/övgü için çok teşekkür ediyorum..
Bu kombinim hakkında yorumlarınızı eksik etmezseniz çok mutlu olurum. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere! ♥


7 yorum:

  1. Ya kusura bakma ama reynamuji nin kombinleri daha çok hoşuma gidiyor bu işi beceremiyor gibisin.

    YanıtlaSil
  2. Blog müziklerini kaldırır mısınız?

    YanıtlaSil
  3. Tarzına bayılıyorum, kullanıcı adım: Goldforever :))

    YanıtlaSil
  4. çok güzeller ellerine sağlıkk -LOSSM

    YanıtlaSil
  5. Gucci eteği ne güzel kombinlemişsiniz elinize sağlık müthiş :)

    YanıtlaSil
  6. sizin kombinleriniz çok pahalı oluyor genelde le falan. şimdi diyeceksiniz yalnızca örnek farklı kullan ama benzeri falan da yok. daha ucuz kombin yap

    YanıtlaSil
  7. merhaba lossm ben yukarıda olan yorumu ben yapmadım. Çok şaşırtıcı...

    YanıtlaSil